بهترین و قشنگ ترین مطالب روز ایران اینجاست
معرفی مراکز خرید در والنسیا در رز آبی
دو شنبه 17 مرداد 1401 ساعت 17:16 | بازدید : 380 | نویسنده : علی | ( نظرات )

رز آبی و مراکز خرید در والنسیا

مراکز خرید در والنسیا

 

تور والنسیا

شهر والنسیا، شهري منحصر به فرد و بسيار زيبا در كشور اسپانيا است. با تور والنسیا، به اين شهر سفر كنيد و از ديدن فستيوال ها، غذاهاي دريايي خوشمزه و تاريخ و تمدن والنسيا، لذت ببريد. در ادامه به معرفي تور والنسیا و جاذبه هاي ديدني و گردشگري اين شهر بپردازيد:

آشنایی با شهر والنسيا

شهر والنسیا، يكي از شهر هاي بزرگ كشور اسپانیا مي باشد. اسم اين شهر، از واژه‌ی لاتین والنتینا (Valentina) گرفته شده است و به معني قدرت و شهامت مي باشد و اين نام از القابي كه رومیان به سربازهای بازگشته از جنگ خود مي دادند، گرفته شده است. قدمت اين شهر، به حدود ۲ قرن پیش از میلاد مسیح باز مي گردد و براساس مستندات، اولين ساكنان شهر والنسيا، روميان بوده اند.

اين شهر، از اصلي ترين شهر هاي تاريخي كشور اسپانيا است. اين شهر داراي تاريخي با فراز و نشيب بسيار است و سلطنت آراگون (Aragon) از دوران های مشهور اين شهر است؛ همچنين والنسیا در دوره ي کوتاهی به عنوان پايتخت كشور اسپانيا انتخاب شد و اين دوره مربوط به فرمانروایی ژوزف بناپارت (Joseph Bonapart) مي باشد. حاصل دوران تاريخي اين شهر، جاذبه هاي باستاني و تاريخي بسياري است که در  سرتاسر اين شهر مي توان دید و شما با تور والنسیا مي توانيد از اين جاذبه هاي خارق العاده ديدن كنيد و شاهد تاريخ اين شهر و كشور اسپانيا باشيد.

شهر والنسیا داراي جمعیتی در حدود ۸۰۰ هزار نفر  است و زبان اصلی مردم والنسیا، اسپانیایی مي باشد البته زبان والنسیایی نيز در بين مردم رايج است. غالب مردم شهر والنسيا مسيحي و تعداد كمي مسلمان هستند.

هزینه های تور والنسیا

 اگر به دنبال سفر به والنسيا بدون هزينه هاي بالا در تعطيلات خود هستيد، تور والنسيا را انتخاب كنيد. تور والنسیا نقش به سزايي در كاهش هزينه هاي اضافي سفر شما خواهد داشت. يكي ديگر از روش هاي كاهش هزينه در سفر به شهر والنسيا، استفاده از تورهای پیاده‌روی رایگان است. با تور هاي پياده روي رايگان از جاذبه هاي ديدني و گردشگرى اين شهر لذت ببريد و هزينه اي را پرداخت نكنيد.

راه ديگري كه سبب صرفه در هزينه هاي تور والنسيا مي شود، ميل كردن غذاهاي دريايي است. انواع متنوعي از رستوران هاي فوق العاده غذاهاي دريايي در اين شهر و سواحل آن ديده مي شود كه تست غذا در اين اماكن براي شما گران و پر هزينه نخواهد بود.  همچنین می توانید از بازارهای خرید مواد غذایی ارزان در طول سفر خود خرید کنید و باعث کاهش هزینه های خود در تور والنسیا شوید.

جاذبه های دیدنی و تفریحی شهر والنسيا

شهر والنسيا، داراي طيف گسترده اي از جاذبه هاي متنوع براي گردشگران و مسافران مي باشد. سواحل زيباي اين شهر به همراه تفريحات آبي از جاذبه هاي مورد علاقه مسافران در تور والنسيا است. اماكن باستانى و آثار تاريخي بي شمار اين شهر از ديگر جاذبه هاي تور والنسیا است. در ادامه به معرفى ديدني هاي تور والنسیا خواهيم پرداخت:

کلیسای جامع والنسیا

کلیسای جامع والنسیا در شهر قديمي ال کارمن والنسيا واقع شده است. این کلیسا در خیابان‌های باريك اين شهر قرار دارد و نماينده اي از تاريخ و تمدن شهر والنسیا است. كليساي جامع والنسيا شما را با ساختماني حيرت انگيز رو به رو مي كند. قدمت اين بنا به سال ۱۲۳۸ باز مي گردد و اين كليساي كاتوليكي رومي در دوره ي فرمانروايي مورها، يا مسلمانان اسپانیا، به مسجد تبدیل شد. در فضاي داخلي اين کلیسا، نقاشی‌ و نقوشي با قدمت قرن ۱۵ پس از ميلاد ديده مي شود و از جاذبه هاي تاريخي و زيباي موجود در تور والنسیا است.

موزه علوم والنسیا

موزه‌ی علوم پرنس فیلیپ (Principe Felipe) يا موزه ي علوم شهر والنسيا از موزه هاي فرهنگي و هنري مهم اين شهر است و مجموعه اي از هنر و علوم موجود در اين شهر را پديد آورده است كه مكاني آموزشي و سرگرم كننده مناسبي براي تمام سنين است و در تور والنسیا مي توانيد به بازديد اين مجموعه رفته و لذت ببريد.

باغ های توریا

يكي از جاذبه هاي معروف و لذت بخش تور والنسیا، باغ هاي توريا واقع در كنار رودخانه‌ی توریا است و مكاني مناسب براي پيك نيك، دوچرخه سواري، پياده روي و اسكيت را پديد آورده است و از دهه‌ی ۵۰ میلادی اين باغ هاي زيبا موجود است و از بزرگترين باغ هاي اين شهر و كشور اسپانيا محسوب مي شود.

بازار مرکزی شهر والنسیا و مراکز خرید در والنسیا 

بازار مركزي و مراکز خرید در والنسیا ، بازاري پر از رنگ و جنب و جوش كه حال هر كسي را خوب خواهد كرد . هزاران غرفه با محصولات متنوع فصلی در اين بازار ديده مي شود؛ دكه هاي غذاهاي محلي، صنايع دستي، شيشه هاي رنگي و… در اين بازار قديمي و زيبا موجود است. بازار مركزي شهر والنسيا از بزرگترين بازارهاي اروپا مي باشد و هر روز به جز يكشنبه ها داير مي باشد و در تور والنسیا به اين مكان رفته و سوغاتي هاي به يادماندني زيبايي را در اين بازار مي توانيد بخريد.

 ساختمان La Lonja

 ساختمانى بامعماري قديمي، رو به روی بازار مركزي والنسيا، موجود است و قدمت اين بنا به قرن ۱۵ میلادی باز مي گردد و مركزي براي خريد و فروش ابریشم بوده است و داراي معماري داخلي به سبك زيباي گوتیک است. همچنين اين بنا به عنوان ميراث جهان محسوب مي شود و در بازديد از بازار مركزي در تور والنسیا مي توانيد از اين ساختمان نيز ديدن كنيد.

باغ وحش Bioparc والنسیا

يكي از جاذبه هاي طبيعي و خارق العاده تور والنسیا براي كودكان و حتي بزرگسالان باغ وحش Bioparc است. اين باغ وحش بزرگ زیستگاه زندگى حيوانات بسياري است و داراي اکوسیستم هاي طبيعي مانند دشتی وسیع و جنگل‌های ماداگاسکار است و حيوانات بي شماري از قبيل پلنگ، كرگدن، گوريل، اسب و… در اين مجموعه ديده مي شود.

موزه ملی سرامیک شهر والنسیا

يكي از موزه هاي بسيار مشهور كشور اسپانيا را مي توانيد در تور والنسیا مشاهده كنيد؛ موزه ملی سرامیک با قدمت مربوط به قرن ۱۸ میلادی، مكاني جذاب از آثار سرامیکی دوران یونان و روم باستان و ادوار مختلف دیگر است و بناي اصلي اين مجموعه به سبك روكو، از معماري هاي معروف اين شهر است.

 


موضوعات مرتبط: آژانس های مسافرتی , سفر , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


آشنایی با مناسب ترین قیمت غذای بچه گربه دیجی پت
شنبه 15 مرداد 1401 ساعت 22:43 | بازدید : 298 | نویسنده : علی | ( نظرات )

بهترین قیمت غذای بچه گربه دیجی پت 

قیمت غذای بچه گربه دیجی پت

 

 

مدت زمان زیادی است که انسان ها و گربه ها به هم خو گرفته اند و توانسته اند در کنار هم زندگی مسالمت آمیزی را تشکیل دهند. امروزه مردم ما از حیوانات خانگی جورواجوری در محل زندگی و یا حتی محیط کاری خود استفاده می کنند که بخش اعظمی از آن را این نوع از پستانداران زیبا و مهربان؛ یعنی گربه ها تشکیل می دهند. برای مراقبت و داشتن یک گربه سالم شما باید شرایطی مشابه زندگی او در طبیعت را ایجاد نمایید که اولین گام در این مسیر، تامین غذای مورد پسند گربه خانگی تان است. در ادامه این مطلب با لیست بیست همراه شوید تا شما را با نکاتی مهم در خصوص خرید غذای خشک گربه آشنا نماییم.

تعریف غذای خشک مورد نیاز گربه

با توجه به اینکه شما محل زندگی گربه تان را محدود کرده اید و اجازه پرسه زدن در طبیعت و یا حتی خیابان های شهرتان را به او نمی دهید تا غذای مورد علاقه خود را پیدا کرده و از آن استفاده کند، باید حتما با مشورت یک دامپزشک و درک رفتار حیوان خانگی خود به دنبال تامین غذای مورد علاقه او باشید.

با اینکه در ادامه مطلب ما شما را با نکاتی مهم جهت انتخاب و خرید یک غذای خشک گربه با مناسب ترین قیمت غذای بچه گربه دیجی پت  آشنا خواهیم کرد اما بد نیست بطور کلی بدانید که این نوع از غذاها اصولا داری چیزی بین ۶ تا ۱۰٪ آب در کنار ترکیباتی همچون: گوشت قرمز، گوشت مرغ و ماهی، دانه های مغذی، مواد ویتامینه و همچنین مکمل های تقویتی هستند که در نهایت بصورت خشک و با روکشی مزه دار شده جهت استقبال گربه از محصول تهیه و در بسته بندی های استانداردی به بازار عرضه می شوند.

نکات مهم هنگام خرید غذای خشک گربه

نوع گربه:

  • اولین نکته ای که هنگام خرید غذای خشک گربه باید به آن توجه نمایید، نوع گربه ای است که از آن به عنوان حیوان خانگی خود استفاده می کنید.
  • یادتان باشد گربه ها دارای انواع مختلف و نژادهای گوناگونی هستند که هر کدام ذائقه غذایی خود را دارند.
  • پس برای عدم آسیب رسانی به آنان و بد غذا کردن و یا کلا از بین بردن اشتها در گربه خود، حتما با مشورت یک دامپزشک به سراغ انتخاب غذا و تهیه کردن آن برای گربه ملوس خود بروید.
  • ناگفته نماند که جنس نر و ماده بودن گربه نیز بر وی علایق غذایی خود بسیار موثر است.

سن گربه:

  • فاکتور مهم بعدی در خصوص خرید غذای خشک گربه مربوط به سن و سال گربه می شود.
  • بطور کلی گربه شما یا بچه گربه است و یا در گروه سنی گربه بالغ، شیرده و یا پیر قرار می گیرد.
  • در هر ۴ حالت شما باید به دنبال تهیه کردن غذایی باشید تا نیازهای جسمانی آنان را تامین نماید.

مواد تشکیل دهنده:

  • نکته مهم بعدی که خیلی باید به آن توجه کنید و برایش وقت صرف کنید، مطالعه مواد تشکیل دنده غذای خشک گربه است که همیشه طبق استانداردهای جهانی باید بر روی بسته غذایی آنان درج شده باشد تا شما با مطالعه آن ها مناسب ترین محصول ممکنه را برای گربه تان انتخاب نمایید.
  • اصولا بر روی این نوع از بسته های خوراکی یک جدول غذایی ترسیم شده است که میزان موادی همچون: پروتئین ها، کربوهیدرات ها، فیبر، کلسیم، سدیم، پتاسیم، میزان چربی و … درج شده است و شما باید با توجه به نوع و سن و سال گربه ای که در خانه دارید، بهترین محصول غذایی را برای وی انتخاب و خریداری کنید.

وزن خالص غذا:

  • امروزه در کشورمان شما می توانید با برندهای مختلف داخلی و خارجی مواجه شوید که اقدام به تولید غذای خشک گربه و عرضه آن به بازار مصرفی ایران نموده اند.
  • بدیهی است که اختلاف قیمتی میان محصولات تولید شده داخلی با خارجی به دلیل وجود تعرفه های وارداتی وجود دارد اما با این حال شما باید به دقت محصولات غذایی حیوان خانگی خود را مشاهده کرده و با مقایسه آن با دیگر برندهای موجود در بازار و مناسب بودن وزنی آن به نسبت قیمتش، محصول مورد نظرتان را خریداری نمایید.

دارای تاییدیه معتبر:

  • حواستان را خوب جمع کنید و از خرید محصولات غذایی بی کیفیت و فاقد استاندارد برای حیوانات خانگی خود جدا پرهیز کنید!
  • یادتان باشد غذای گربه یا هر حیوان دیگری که در محیط امن خود نگهداری می کنید، حتما باید از یکسری استانداردهای لازمه برخوردار باشد و مهر تاییدیه سازمان غذا و دارو کشور را نیز دارا باشد.
  • این تاییدیه در محصولات غذایی غیر ایرانی، باید از سوی سازمان غذا و داروی آمریکا صادر شود.

قیمت غذای خشک گربه:

  • قیمت غذای خشک گربه با توجه به تمامی مواردی که ما در این مطلب به شرح و توضیح آنان برایتان پرداختیم، تعیین می شود.
  • با این حال توصیه می کنیم همواره با مشورت دامپزشک اقدام به خرید و تهیه یک غذای مناسب با ذائقه خورد و خوراک حیوانتان نمایید.
  • یادتان باشد تضمین سلامت جسمی گربه خانگی شما بر عهده خودِ شما بوده و نباید در خرید غذای مورد نیاز او خساست به خرج دهید.

موضوعات مرتبط: حیوانات خانگی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


آشنایی با بهترین استراتژی فارکس
شنبه 15 مرداد 1401 ساعت 10:24 | بازدید : 331 | نویسنده : علی | ( نظرات )

معرفی بهترین استراتژی فارکس در دلفین وست

 

بهترین استراتژی فارکس

 

نجام معاملات فارکس بدون داشتن استراتژی خاصی، کمی شبیه شروع به سفر بدون داشتن نقشه و دانستن مقصد است؛ زیرا شما نخواهید فهمید حساب شما به کجا ختم می‌شود. شناخت و آگاهی از بهترین استراتژی فارکس، شما را در مسیر تجارتتان کمک خواهد کرد.

شما بدون استراتژی مشخص ممکن است سود کنید یا پولتان را از دست بدهید؛ اما دقیقا نخواهید دانست که احتمال کدام مورد برای شما بیشتر است؟

یکی از مزایای بسیار مناسب داشتن استراتژی در معاملات فارکس این است که شما قادر خواهید بود برخس از حدس‌ها و تخمین‌های خود را از بازار ارز، حذف کنید. اگر شما هم دنبال یافتن این روش‌ها و شناخت آن‌ها برای پیشرفت کاری خود هستید، توصیه ما به شما دنبال کردن این مطلب تا اخر است. همراه ما باشید.

بهترین استراتژی فارکس چیست؟

مشارکت و فعالیت در تجارت و معاملات فارکس، فرصت بسیار مناسب برای مشارکت در بازار جهانی با قدرت و توانایی بسیار بالا است. با توجه به علاقه معامله‌گران به این نوع معاملات در بازار روز، فارکس تبدیل به بازاری برای کسب سود بسیار زیاد شده است. در واقع، این بازار هم به مانند تمام بازار های جهانی که در حال فعالیت کردن هستند، بازاری شدیدا رقابتی است.

برای موفق شدن در چنین بازاری، شما نه تنها باید به خوبی و کامل این بازار را بشناسید، بلکه باید بهترین استراتژی فارکس را نیز شناسایی کنید و از آن بهره ببرید.

روش‌های بسیار مختلفی در معاملات فارکس برای معامله‌گران وجود دارد ، بنابراین بسیار مهم است که شما کدام استراتژی را انتخاب خواهید کرد. این روش باید بر اساس تجربه و هدف و زمینه کاری شما انتخاب شود.

در ادامه بهترین استراتژی‌های ممکن به همراه روش به کارگیری و مزایای آن‌ها برای شما آورده شده اند. با مطالعه آن‌ها می‌توانید روش مناسب خود را پیدا کنید و از آن برای کسب سود بیشتر استفاده کنید.

معامله ترند به عنوان بهترین استراتژی فارکس

معامله ترند، یکی از معتبرترین و راحت‌ترین استراتژی‌های ممکن برای معاملات فارکس است. همانطور که از اسم این روش مشخص است، این نوع استراتژی در برگیرنده معاملات در سمت و سوی قیمت فعلی بازار است.

برای انجام صحیح و مناسب این استراتژی، معامله‌کنندگان در ابتدا باید طول مدت و قدرت و روند بازار فعلی را مشخص کنند. تمام این موارد به آن‌ها می‌گوید که روند فعلی چه قدرتی دارد و بازار در چه زمانی بازار آماده برگشت است.

در استراتژی معاملاتی برحسب ترند و روند بازار، معامله‌کننده احتیاجی به دانستن زمان یا جهت برگشت بازار نخواهد داشت. آن‌ها فقط باید متوجه این موضوع باشند که بازار چه زمانی از حالت و شرایط فعلی خود بیرون می‌رود که بتوانند سود خود را بیشتر و ضرر‌ها را کمتر و محدود کنند.

حتی ممکن است وقتی که بازار روندی کاملا صعودی و سود‌ده دارد، نوسانات قیمتی موجود باشد که بر خلاف جریان بازار، بر این جریان چیره شوند. به خاطر همین موضوع، معاملات بر اساس ترند و روند بازار، از رویکردی با زمانی طولانی پشتیبانی می‌کند که به عنوان معاملات موقعیتی در بین معامله‌کنندگان شناخته می‌شود.

وقتی معامله‌کننده در جهتی قدرتمند شروع به سرمایه‌گذاری می‌کند، باید خود را به بهترین شکل با بهترین استراتژی فارکس آماده کند که در مقابل ضررهای کم و ناچیز مقاوم باشد. با آگاهی آن‌ها از این موضوع که مقدار سود نهایی آن‌ها در نهایت تا هنگامی که این روند ادامه دار باشد، از میزان ضرر‌هایشان بیشتر خواهد بود.

به همین دلایل این روش را بسیاری از معامله‌کنندگان و افراد فعال در این حوزه، بهترین استراتژی فارکس می‌دانند. البته لقب دادن بهترین استراتژی به روشی خاص، کاملا به شرایط هر فرد و سازمانی بستگی دارد.

ابزار‌های این روش

برای مشخص کردن قدرت و جهت فعلی بازار، معامله‌گران اغلب از میانگین‌های متغیر ساده و میانگین متغیر نمایی مانند میانگین ​​همگرایی و واگرایی متغیر (MACD) و شاخص جهت‌گیری میانگین ​​(ADX)، استفاده می‌کنند.

تمام میانگین‌های متغیر، شاخص‌های کند و آهسته‌ای هستند که از نوسانات قیمت گذشته بازار برای دادن اطلاعات به شرایط فعلی روند بازار استفاده می‌کنند. علاوه بر آماده‌سازی دید نسبت به جهت و قدرت بازار فعلی و روند آن، از میانگین‌های متغیر نیز می‌توان برای محاسبه میزان پشتیبانی و قدرت استفاده کرد.

در زمانی که قیمت به سطح پشتیبانی و ثبات از قبل پیش‌بینی شده نرسد یا وقتی که میانگین متغیر بلند مدت از میانگین متغیر کوتاه مدت بالاتر برود، این تصور به وجود می‌آید که این نشانه‌ها، نشانه‌های تغییر هستند.

به جای پیش‌بینی کردن جهت عکس و ورود به شرایطی جدید، معامله‌کنندگان این استراتژی، از این سیگنال‌ها برای خارج شدن از موقعیت فعلی خود بهره می‌گیرند. هنگامی روندی جدید به وجود آمد، معامله‌گر مجددا در جهت روند موجود در بازار فعلی معاملات خود را انجام خواهد داد.

نوسان قیمت معمولا قبل از تغییر قیمت دستخوش تغییرات می‌شود، بنابراین شاخص‌های تغییر و نوسان، مانند نوسان‌ساز تصادفی و شاخص قدرت نسبی (RSI) نیز می‌توانند برای شناسایی بهتر این بازار مورد استفاده قرار گیرند.

این نوع شاخص‌ها به افراد فعال در تجارت و معامله کمک می‌کنند که قیمت‌ها را در زمان‌های نزدیک‌ شدن به قیمت‌های بیش از حد خریداری شده یا بیش از حد فروخته شده تشخیص دهند و دید خوبی را به معامله‌کننده جهت تغییرات بازار می‌دهند.


موضوعات مرتبط: سرمایه گذاری , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


privacy coin چیست ؟ و معرفی آن همراه با دلفین وست
چهار شنبه 12 مرداد 1401 ساعت 21:39 | بازدید : 316 | نویسنده : علی | ( نظرات )

privacy coin چیست ؟ و آشنایی با آن

privacy coin چیست

 

پرایوسی کوین (Privacy Coins) به رمز ارزهایی گفته می‌شود که محوریت آنها حفظ حریم شخصی کاربران و افشا نشدن اطلاعات آنها و عدم قابلیت پیگیری تراکنش‌ها است. بیت کوین در ابتدا به عنوان سیستم پولی جایگزین برای ارزهای ملی تحت نظارت حکومت‌ها ایجاد شد. متاسفانه، به دلیل ماهیت ناشناس آن، بسیاری از حامیان ارزهای دیجیتال معتقد هستند که این ارز فاقد ویژگی‌های ضروری حفظ حریم خصوصی برای محافظت کافی از کاربران خود، به خصوص در کشورهای که استفاده از ارزهای دیجیتال را ممنوع یا سرکوب می‌کنند، است.

در واقع بیت کوین از برخی لحاظ حتی از ارزهای رایج کشورها هم حریم شخصی کمتری ارائه می‌دهد چون یک بلاک چین عمومی است یعنی هر کسی که منابع کافی برای انجام تحلیل زنجیره‌ای داشته باشد می‌تواند هویت واقعی هر آدرس عمومی را پیدا و افشا کند. پرایوسی کوین ها مانند مونرو و دش برای حل این مشکل ایجاد شدند و راه‌حل آنها ارائه قابلیت ارسال و دریافت رمز ارزها به صورت ناشناس بود. از زمان معرفی و عرضه این دو ارز، پرایسی کوین‌های زیادی به بازار معرفی شده‌اند. امروزه تعداد پرایوسی کوین های موجود در بازار رمز ارزها خیلی زیاد است و به سختی می‌توان انتخاب کرد که کدام‌یک از آنها مطابق با نیازهای ما هستند. ارزهای دیجیتال حریم خصوصی محور به دلیل ایجاد امکان پول‌شویی و تامین مالی تروریسم، به شدت تحت فشار قانون‌گذاران علیه پول‌شویی هستند و از فهرست بسیاری از صرافی‌ها حذف شده‌اند.

privacy coin چیست ؟

 در دادامه با پاسخ این سوال که privacy coin چیست ؟ و چه کاربردی دارد آشنا میشویم : پرایوسی کوین (Privacy Coins) یا ارزهای دیجیتال حریم خصوصی محور، دسته‌ای از ارزهای دیجیتال هستند که با پنهان کردن مبدا و مقصد تراکنش‌ها، آنها را غیر قابل ردگیری می‌سازند. برخی از تکنیک‌های به کار رفته در این ارزها شامل پنهان کردن موجودی واقعی و آدرس کیف پول کاربر و ادغام تراکنش‌های مختلف با یکدیگر برای اجتناب از تحلیل زنجیره است.

از لحاظ شفافیت، بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال غیر حریم خصوصی محور، به هرکسی در شبکه خود اجازه می‌دهند که بتواند آدرس‌های عمومی را مشاهده کند که این باعث می‌شود واریزها و برداشت‌های فرد به راحتی قابل رهگیری باشد. پرایوسی کوین ها هم‌زمان دو جنبه مختلف ناشناس ماندن و غیر قابل رهگیری بودن را مدیریت و اجرا می‌کنند. قابلیت ناشناس ماندن به پنهان کردن هویت پشت یک تراکنش می‌پردازد در حالی که قابلیت غیر قابل رهگیری بودن، دنبال کردن تراکنش‌ها با استفاده از سرویس‌هایی مانند تحلیل بلاک چین را غیرممکن می‌سازد.

استراتژی های به کار رفته توسط پرایوسی کوین ها

پرایوسی کوین ها برای حفظ کارامد گمنامی و غیر قابل ردگیری بودن از استراتژی‌های مختلفی استفاده می‌کنند که معروف‌ترین آنها شامل مخفی کردن آدرس‌ها، امضای حلقه‌ای، CoinJoin و zk-SNARK است.

۱. پنهان کردن آدرس مستلزم این است که فرستنده برای هر تراکنش ارسالی یک آدرس جدید ایجاد کند تا از متصل شدن به یک فرستنده جلوگیری کند. مونرو (XMR) یکی از پرایوسی کوین های برتر است که از یک نسخه از آدرس مخفی به نام پروتکل آدرس مخفی کلید دوگانه (DKSAP) استفاده می‌کند.

۲. CoinJoin به عنوان یک ادغام‌کننده ارزها شناخته می‌شود که تراکنش‌های متعلق به افراد مختلف را در یک تراکنش واحد ادغام کرده و سپس آنها را با استفاده از آدرس‌های جدید به کاربران دریافت‌کننده، ارسال می‌کند.

۳. استراتژی zk-SNARK به هولدرهای ارزهای دیجیتال این امکان را می‌دهد که اعتبار یک تراکنش را بدون افشای اطلاعات ضروری مانند طرفین معامله و موجودی حساب‌ها، اثبات کنند.

آیا پرایوسی کوین ها قانونی هستند؟

پاسخ این سوال هم بله و هم خیر است. قانونی بودن پرایوسی کوین‌ها بستگی به حوزه‌های قضایی هر منطقه دارد. برای مثال، در کره جنوبی، دولت خرید و فروش پرایوسی کوین ها را در صرافی‌های ارزهای دیجیتال این کشور ممنوع اعلام کرده تا از پول‌شویی جلوگیری کند. البته حوزه‌های قضایی که پرایوسی کوین‌ها را ممنوع نکرده‌اند آنها را تایید هم نکرده‌اند یعنی خرید و فروش این ارزها در ناحیه خاکستری قوانین کشور، انجام می‌شود. به عنوان نمونه، دولت ایالات متحده آمریکا، مسیر متفاوتی را در پیش گرفته و به دنبال ایجاد ابزارهایی برای حذف پوشش ایجاد شده بر تراکنش‌های شبکه‌های خصوصی است.

تراکنش‌های محرمانه لزوما فعالیت‌های خرابکارانه مانند پول‌شویی و تامین مالی تروریسم را تقویت نمی‌کنند. فقط برخی از کاربران به حفظ حریم مالی خود اهمیت داده و از حقوق اولیه خود استفاده می‌کنند، با این حال سخت‌گیری تعدادی از نهادهای دولتی بر ارزهای دیجیتال غیر قابل ردگیری در حال افزایش است. جالب است بدانید که، بسیاری از افراد مشهور مانند ناوال راویکانت، ایلان ماسک و ادوارد اسنودن همچنان طرف‌دار اپلیکیشن‌های حریم خصوصی محور هستند.

لازم است بدانیم قانون‌گذاران بین‌المللی مانند گروه ویژه اقدام مالی (FATF) چه اقدامات و دستورالعمل‌هایی را برای پرایوسی کوین‌ها به همراه دارند. گرچه پرایوسی کوین ها هنوز ممنوع نشده‌اند اما این ارزها اوضاع را برای کشورها و صرافی‌هایی که مشمول اشتراک‌گذاری اطلاعات بر اساس قوانینی مانند قانون سفر FATF هستند، دشوار می‌سازند. پیش‌نویس جدید قوانین FATF که در ژوئن ۲۰۲۱، پس از مشورت عمومی منتشر خواهد شد، توصیه‌هایی را برای افرادی که با ارزهای حریم خصوصی محور سر و کار دارند، ارائه خواهد داد


موضوعات مرتبط: سرمایه گذاری , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


privacy coin چیست ؟ و معرفی آن همراه با دلفین وست
چهار شنبه 12 مرداد 1401 ساعت 21:39 | بازدید : 348 | نویسنده : علی | ( نظرات )

privacy coin چیست ؟ و آشنایی با آن

privacy coin چیست

 

پرایوسی کوین (Privacy Coins) به رمز ارزهایی گفته می‌شود که محوریت آنها حفظ حریم شخصی کاربران و افشا نشدن اطلاعات آنها و عدم قابلیت پیگیری تراکنش‌ها است. بیت کوین در ابتدا به عنوان سیستم پولی جایگزین برای ارزهای ملی تحت نظارت حکومت‌ها ایجاد شد. متاسفانه، به دلیل ماهیت ناشناس آن، بسیاری از حامیان ارزهای دیجیتال معتقد هستند که این ارز فاقد ویژگی‌های ضروری حفظ حریم خصوصی برای محافظت کافی از کاربران خود، به خصوص در کشورهای که استفاده از ارزهای دیجیتال را ممنوع یا سرکوب می‌کنند، است.

در واقع بیت کوین از برخی لحاظ حتی از ارزهای رایج کشورها هم حریم شخصی کمتری ارائه می‌دهد چون یک بلاک چین عمومی است یعنی هر کسی که منابع کافی برای انجام تحلیل زنجیره‌ای داشته باشد می‌تواند هویت واقعی هر آدرس عمومی را پیدا و افشا کند. پرایوسی کوین ها مانند مونرو و دش برای حل این مشکل ایجاد شدند و راه‌حل آنها ارائه قابلیت ارسال و دریافت رمز ارزها به صورت ناشناس بود. از زمان معرفی و عرضه این دو ارز، پرایسی کوین‌های زیادی به بازار معرفی شده‌اند. امروزه تعداد پرایوسی کوین های موجود در بازار رمز ارزها خیلی زیاد است و به سختی می‌توان انتخاب کرد که کدام‌یک از آنها مطابق با نیازهای ما هستند. ارزهای دیجیتال حریم خصوصی محور به دلیل ایجاد امکان پول‌شویی و تامین مالی تروریسم، به شدت تحت فشار قانون‌گذاران علیه پول‌شویی هستند و از فهرست بسیاری از صرافی‌ها حذف شده‌اند.

privacy coin چیست ؟

 در دادامه با پاسخ این سوال که privacy coin چیست ؟ و چه کاربردی دارد آشنا میشویم : پرایوسی کوین (Privacy Coins) یا ارزهای دیجیتال حریم خصوصی محور، دسته‌ای از ارزهای دیجیتال هستند که با پنهان کردن مبدا و مقصد تراکنش‌ها، آنها را غیر قابل ردگیری می‌سازند. برخی از تکنیک‌های به کار رفته در این ارزها شامل پنهان کردن موجودی واقعی و آدرس کیف پول کاربر و ادغام تراکنش‌های مختلف با یکدیگر برای اجتناب از تحلیل زنجیره است.

از لحاظ شفافیت، بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال غیر حریم خصوصی محور، به هرکسی در شبکه خود اجازه می‌دهند که بتواند آدرس‌های عمومی را مشاهده کند که این باعث می‌شود واریزها و برداشت‌های فرد به راحتی قابل رهگیری باشد. پرایوسی کوین ها هم‌زمان دو جنبه مختلف ناشناس ماندن و غیر قابل رهگیری بودن را مدیریت و اجرا می‌کنند. قابلیت ناشناس ماندن به پنهان کردن هویت پشت یک تراکنش می‌پردازد در حالی که قابلیت غیر قابل رهگیری بودن، دنبال کردن تراکنش‌ها با استفاده از سرویس‌هایی مانند تحلیل بلاک چین را غیرممکن می‌سازد.

استراتژی های به کار رفته توسط پرایوسی کوین ها

پرایوسی کوین ها برای حفظ کارامد گمنامی و غیر قابل ردگیری بودن از استراتژی‌های مختلفی استفاده می‌کنند که معروف‌ترین آنها شامل مخفی کردن آدرس‌ها، امضای حلقه‌ای، CoinJoin و zk-SNARK است.

۱. پنهان کردن آدرس مستلزم این است که فرستنده برای هر تراکنش ارسالی یک آدرس جدید ایجاد کند تا از متصل شدن به یک فرستنده جلوگیری کند. مونرو (XMR) یکی از پرایوسی کوین های برتر است که از یک نسخه از آدرس مخفی به نام پروتکل آدرس مخفی کلید دوگانه (DKSAP) استفاده می‌کند.

۲. CoinJoin به عنوان یک ادغام‌کننده ارزها شناخته می‌شود که تراکنش‌های متعلق به افراد مختلف را در یک تراکنش واحد ادغام کرده و سپس آنها را با استفاده از آدرس‌های جدید به کاربران دریافت‌کننده، ارسال می‌کند.

۳. استراتژی zk-SNARK به هولدرهای ارزهای دیجیتال این امکان را می‌دهد که اعتبار یک تراکنش را بدون افشای اطلاعات ضروری مانند طرفین معامله و موجودی حساب‌ها، اثبات کنند.

آیا پرایوسی کوین ها قانونی هستند؟

پاسخ این سوال هم بله و هم خیر است. قانونی بودن پرایوسی کوین‌ها بستگی به حوزه‌های قضایی هر منطقه دارد. برای مثال، در کره جنوبی، دولت خرید و فروش پرایوسی کوین ها را در صرافی‌های ارزهای دیجیتال این کشور ممنوع اعلام کرده تا از پول‌شویی جلوگیری کند. البته حوزه‌های قضایی که پرایوسی کوین‌ها را ممنوع نکرده‌اند آنها را تایید هم نکرده‌اند یعنی خرید و فروش این ارزها در ناحیه خاکستری قوانین کشور، انجام می‌شود. به عنوان نمونه، دولت ایالات متحده آمریکا، مسیر متفاوتی را در پیش گرفته و به دنبال ایجاد ابزارهایی برای حذف پوشش ایجاد شده بر تراکنش‌های شبکه‌های خصوصی است.

تراکنش‌های محرمانه لزوما فعالیت‌های خرابکارانه مانند پول‌شویی و تامین مالی تروریسم را تقویت نمی‌کنند. فقط برخی از کاربران به حفظ حریم مالی خود اهمیت داده و از حقوق اولیه خود استفاده می‌کنند، با این حال سخت‌گیری تعدادی از نهادهای دولتی بر ارزهای دیجیتال غیر قابل ردگیری در حال افزایش است. جالب است بدانید که، بسیاری از افراد مشهور مانند ناوال راویکانت، ایلان ماسک و ادوارد اسنودن همچنان طرف‌دار اپلیکیشن‌های حریم خصوصی محور هستند.

لازم است بدانیم قانون‌گذاران بین‌المللی مانند گروه ویژه اقدام مالی (FATF) چه اقدامات و دستورالعمل‌هایی را برای پرایوسی کوین‌ها به همراه دارند. گرچه پرایوسی کوین ها هنوز ممنوع نشده‌اند اما این ارزها اوضاع را برای کشورها و صرافی‌هایی که مشمول اشتراک‌گذاری اطلاعات بر اساس قوانینی مانند قانون سفر FATF هستند، دشوار می‌سازند. پیش‌نویس جدید قوانین FATF که در ژوئن ۲۰۲۱، پس از مشورت عمومی منتشر خواهد شد، توصیه‌هایی را برای افرادی که با ارزهای حریم خصوصی محور سر و کار دارند، ارائه خواهد داد


موضوعات مرتبط: سرمایه گذاری , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


آشنایی با بهترین نرم‌‌‌‌‌ افزار ترید ارز دیجیتال
سه شنبه 11 مرداد 1401 ساعت 22:36 | بازدید : 346 | نویسنده : علی | ( نظرات )

درباره بهترین نرم‌‌‌‌‌ افزار ترید ارز دیجیتال در دلفین وست 

 بهترین نرم‌‌‌‌‌ افزار ترید ارز دیجیتال

 

امروزه ارزهای دیجیتال از محبوبیت بالایی در میان کاربران برخوردار می باشند. در واقع ارز دیجیتال (Cryptocurrency) شکل خاصی از پول دیجیتال است که بر پایه علم رمزنگاری ایجاد شده است که هیچ گروه یا نهاد سازمانی بر روی آن کنترل ندارد.
 
اگر از علاقه مندان به خرید و فروش ارزهای دیجیتال می باشید، ممکن است نرم افزارهای زیادی را به منظور یادگیری و تحلیل رمز ارزها بر روی گوشی خود نصب کرده باشید. در این مقاله می خواهیم به بررسی برخی از مهم ترین برنامه های موجود در زمینه تحلیل یا ترید ارزهای دیجیتال در سیستم عامل اندروید  و بهترین نرم‌‌‌‌‌ افزار ترید ارز دیجیتال بپردازیم. با سرزمین دانلود همراه باشید.
 
 
نرم افزار eToro
 
eToro یکی از معروف ترین پلتفرم های مبادلات ارزهای دیجیتال می باشد که با ارائه قابلیت های بسیار عالی توانسته نظر کاربران زیادی را به سمت خود جلب نماید. روش انجام خرید و فروش در eToro بسیار ساده بوده و تنها با چند ضربه می توانید ارزهای مورد نظر خود را به یک دیگر تبدیل نمایید.
 
از ویژگی های بسیار کاربردی این پلتفرم دریافت کارمزد کم هنگام انجام معاملات می باشد. در eToro هیچگونه کارمزدی برای خرید ارز و یا درخواست تسویه حساب از کاربر دریافت نمی شود. در واقع تنها زمانی که بخواهید مبلغ مورد نظر خود را به یکی از ارزهای رایج غیردلاری دریافت کنید، مشمول کارمزد 0.5 درصدی خواهید شد.
 
روش فعالیت این پلتفرم به این صورت است که تمامی خرید و فروش های شما در یک حساب کاربری انجام خواهد شد. در واقع امکان انتقال ارز به سایر کیف پول ها امکان پذیر نمی باشد.
 
نرم افزار Binance
 
پلتفرم Binance یکی دیگر از سرویس های محبوب مبادلات ارزهای دیجیتال می باشد. در واقع Binance را می توان محبوب ترین سرویس خرید و فروش ارزهای دیجیتال در میان کاربران ایرانی نامگذاری نمود. اگر به تازگی با دنیای ارزهای دیجیتال آشنا شده اید، پیشنهاد ما استفاده از پلتفرم بایننس می باشد.
 
راحتی در انجام معاملات، محیط کاربری بسیار ساده از جمله ویژگی هایی است که باعث شده است تا کاربران تازه وارد از این پلتفرم به منظور انجام ترید و خرید و فروش ارزهای مورد نظر خود استفاده نمایند. همچنین، امکان تسویه حساب به روش های مختلف مانند انتقال به حساب بانکی، دریافت به صورت دلاری و همچنین دریافت رمزارز در درون بایننس قرار داده شده است.
 
برخلاف پلتفرم eToro، در بایننس باید مبلغی را به عنوان کارمزد در هنگام درخواست تسویه حساب پرداخت نمایید. مقدار کارمزد نیز بر اساس مبلغ تسویه حساب بوده و رقم ثابتی ندارد.
 
نرم افزار Coinbase
 
Coinbase یکی دیگر از ابزارهای مطرح در زمینه ترید و مبادله ارزهای دیجیتالی می باشد. به دلیل سادگی در هنگام ثبت نام و همچنین محیط کاربر پسند، این نرم افزار نیز یکی از گزینه های مورد علاقه کاربران ایرانی برای انجام امور مربوط به خرید و فروش ارزهای دیجیتال می باشد.
 
تمامی ارزهای اصلی و مطرح بازار توسط Coinbase پشتیبانی می شود. در واقع با ساخت یک حساب کاربری و افزایش موجودی در آن می توانید میان 5000 ارز دیجیتالی عملیات خرید و فروش انجام دهید. علاوه بر موارد فوق، در صورت تمایل می توانید حساب کاربری خود را به حالت Coinbase Pro تغییر داده و کارمزد کمتری را در هنگام ثبت سفارش پرداخت نمایید. 
 
علاوه بر امکان انجام معاملات، در بخش وبلاگ این نرم افزار می توانید به لیستی از آموزش های بسیار کاربردی در زمینه خرید و فروش ارزهای دیجیتالی نیز دسترسی پیدا نمایید.

موضوعات مرتبط: سرمایه گذاری , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


آشنای با بهترین زمان خرید خانه
دو شنبه 10 مرداد 1401 ساعت 23:28 | بازدید : 359 | نویسنده : علی | ( نظرات )

 

معرفی بهترین زمان خرید خانه در دلفین وست 

 

بهترین زمان خرید خانه

 

به عنوان فرصتی برای سرمایه گذاری یا روشی برای دریافت اقامت و یا شهروندی ، خرید ملک در ترکیه در سال های اخیر مورد توجه و استقبال بسیاری از اتباع کشور های خارجی و ایرانیان قرار گرفته است. سوالی که ممکن است برای بسیاری از خریداران و سرمایه گذاران به وجود بیاید این است که آیا بازه زمانی که برای خرید ملک انتخاب می کنید مهم است و بهترین زمان برای خرید ملک در ترکیه چه زمانی است. پاسخ کوتاه به این سوال این است که وقتی ملک مناسب ، در مکان مناسب ، قیمت مناسب و در حد بودجه خود پیدا کردید، بهترین زمان برای اقدام به خرید است. با این حال در مورد زمان مناسب برای خرید ملک در ترکیه عوامل مهم دیگری را نیز می توان در نظر گرفت که در این مقاله به بررسی آنها خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

زمان بندی فصلی بهترین زمان خرید خانه 

بهار در ترکیه دلپذیرترین آب و هوا را دارد. این فصل ایده آل ترین زمان برای مشاهده جزئیات املاک و بهترین زمان خرید خانه  است. علاوه بر این زمانی است که فروشندگان برای تابستان املاک خود را برای فروش آگهی می کنند. در کشور ترکیه بین ماه های می تا ژوئن ، فروشندگان املاک خود را با پیش بینی اسباب کسی قبل از تعطیلات سه ماهه تابستان به فروش می گذارند.

در حالی که فصل بهار و تابستان محبوب ترین زمان برای خرید ملک در ترکیه است ، اما برای خریدار باهوش ، زمستان زمان مناسب تری برای جستجو برای یافتن موارد مناسب است چرا که تقاضا در بازار کمتر است. برای درک بهتر این موضوع مثالی ارائه می کنیم. مثلا فرض کنید که لذت بخش ترین زمان برای خرید قایق در فصل آفتابی تابستان است. بیشتر فروشندگان ترجیح می دهند در تابستان که می شود از قایق تفریحی لذت برد، اقدام به فروش می کنند. با این حال ، خرید قایق بادبانی در زمستان استراتژیک تر است ، زیرا تقاضا کم تر است و بنابراین فروشندگان تمایل بیشتری به جذب خریداران خواهند داشت.

به طور کلی خرید انواع مختلف مسکن در کشور ترکیه تحت تأثیر فصول هستند. مخصوصاً آن دسته از مواردی که دارای ویژگی های حاص مانند مجاورت دریا و ساحل می باشد و به طور کلی لذت بردن از امکانات ملک ، به شرایط آب و هوایی مطلوبی نیاز دارند.

چهار دلیل که چرا بهترین زمان برای خرید ملک در ترکیه زمستان است و اقدام برای خرید در این فصل باعث صرفه جویی در هزینه های شما می شود شامل موارد زیر می باشد :

انگیزه واسطه ها و آژانس های املاک: فصل زمستان به معنای خریداران کمتری برای جستجو برای خانه است. فعالیت کم در زمستان ، آژانس های املاک را ترغیب می کند که برای انجام یک معامله انگیزه بیشتری داشته باشند.

رقابت کمتر: در فصل زمستان به طور کلی تعداد فروشندگان و خریداران کاهش پیدا می کند. بنابراین با رقابت و تقاضای کمتر ، خریداران قدرت مذاکره بیشتری دارند و می توانند فرصت های بیشتری برای تخفیف گرفتن داشته باشند.

صرفه جویی در زمان: به دلیل تقاضای کم و انگیزه ی فروشندگان املاک برای فروش سریع تر، زمان مذاکره در قراردادها، مدت زمان فرایند خرید در زمستان سریع تر به اتمام می رسد. علاوه براین چون مشغله آژانس های املاک و مستغلات در زمستان کمتر است خدمات آنها مفیدتر خواهد بود.

شرایط فروشندگان: فروشندگان همیشه به دنبال تقاضای بالاتر و در نتیجه افزایش قیمت در فصول بهار و تابستان هستند. با این حال ، هنگامی که ملکی برای فروش در زمستان ثبت می شود ، معمولاً یک فروشنده با انگیزه خاصی به دلایل مالی یا شرایط اضطراری اقدام به فروش ملک می کند. بنابراین در چنین شرایطی اغلب فروش فوری با نرخ کمتر است نرخ اصلی بازار و یا دریافت تخفیف امکان پذیر است.

 

نرخ تبدیل لیر ترکیه

ارزش نرخ ارز دریافتی برای ارز کشور شکا به عنوان یک تبعه خارجی در برابر لیر ترکیه می تواند در هزینه های شما به شکل قابل توجهی صرفه جویی کند. با توجه به این که لیر ترکیه درگیر بحران در برابر دلار آمریکا است ، قدرت خرید برای خریداران خارجی در این کشور افزایش قابل توجهی داشته است. بنابراین زمان بندی با در نظر گرفتن قیمت به روز لیر بسیار مهم و تاثیر گذار است. به عنوان مثال لیر ترکیه طی یک سال 30 درصد ارزش خود را از دست داده است. 30 درصد کاهش ارزش پول یعنی 30 درصد تخفیف در قیمت یک ملک. پس بهترین زمان برای خرید ملک در ترکیه در زمان های ضعف لیر ترکیه است.

نکته: سیاست خارجی و احساسات آمریکا نسبت به ترکیه ، تعرفه های بین المللی ، تورم و انتشار اطلاعات اقتصادی مربوطه برای فرصت های زمانی ارز خارجی را بررسی کنید و بر اساس آنها زمان هایی که ارزش لیر افت خواهد داشت را شناسایی کنید.


موضوعات مرتبط: سرمایه گذاری , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


راهنمای سفر به سوئیس
یک شنبه 9 مرداد 1401 ساعت 22:27 | بازدید : 339 | نویسنده : علی | ( نظرات )

راهنما سفر به سوئیس در رز آبی

سفر به سوئیس

 

جغرافیای سوئیس:

سوئیس از نظر قلمرو و جمعیت یکی از کوچکترین کشورها در اروپا است.  تقریباً 70 درصد از کشور را کوه پوشانده است. سه منطقه جغرافیایی طبیعی سوئیس شامل:

  • کوههای جورا در شمال غربی
  • کوه های آلپ در جنوب
  • فلات مرکزی یا میتلند

فاصله هوایی تهران – زوریخ : 5ساعت و 10 دقیقه

اختلاف ساعت ایران با سوئیس : 2 ساعت و 30 دقیقه

زبان مردم سوئیس:

سوئیس چهار زبان ملی دارد. افرادی که با لهجه آلمانی در سوئیس صحبت می کنند، حدود دو سوم از همه سوئیسی ها را تشکیل می دهند. 18 درصد دیگر به زبان فرانسه صحبت می کنند، حدود 10 درصد – بیشتر آنها در منطقه تیچینو – به زبان ایتالیایی و تقریبا 1٪ به زبان رومانیایی صحبت می کنند، گویشی که بیشتر در منطقه گریسون صحبت می شود. مابقی جمعیت شامل کارگران خارجی است که به زبان وطن خود صحبت می کنند. بیشتر سوئیسی های بومی چند زبانه هستند و بسیاری از آنها انگلیسی صحبت می کنند.

 

 

8 مکان ناشناخته و جذاب برای مسافران سرزمین آلپ:

 

 

 

Basel Paper Mill Museum-1

به موزه ملی کاغذ خوش امدید ، اینجا محل تایپوگرافی و نوشتن است. فضای موزه در داخل دیوارهای یک آسیاب قرون وسطایی قرار گرفته است، بازدید کنندگان روند تهیه کتاب از کاغذ دستباف گرفته تا کتاب تمام شده را تماشا می کنند. کل بنا در چهار طبقه ساخته شده که از تمام آن میتوانید دیدن کنید. درصورت تمایل میتوانید دستمال کاغذی دلخواه خود را با اسم خودتان چاپ کنید. یا حتی میتوانید کاغذی را خودتان به طور کامل بسازید.

آدرس: St. Alban-Tal 37, Basel 4052, Switzerland شماره تلفن :  0041612259090

ساعت بازدید: دوشنبه تا شنبه از ساعت 11 الی 17 و روزهای یکشنبه از ساعت 13 الی 17

مدت زمان پیشنهادی : 1تا 2 ساعت

 

Lion Monument-2

مجسمه ساز دانمارکی ، این یاد بود را برای سربازان سوئیسی که در زمان خدمت به پادشاه فرانسه لوئیز شانزدهم در طول انقلاب فرانسه درگذشتند، ساخته است. مجسمه شیر در کنار یک دیوار صخره ای، با جزئیات بسیارعالی و یک حوضچه کوچک که بازدید کنندگان را از بقعه جدا می کند.

شماره تماس : +41412271717

آدرس : Denkmalstrasse 4, Lucerne 6006, Switzerland

ساعت بازدید: همه روزه از ساعت 12 تا 23:59

 

Gornergrat-3 کمپ کوهستانی

کوه گورنگرات (3089 متر) از آن مکانهایی است که همه باید حداقل یک بار در طول زندگی از آن دیدن کنند. چشم انداز کوه و منظره باشکوه Matterhorn فراموش نشدنی است.

زمان های پیشنهادی برای بازدید از این منطقه: طلوع آفتاب، غروب خورشید.

آدرس : Bahnhofplatz 7 | Bahnhof, Zermatt 3920, Switzerland

شماره تماس : +41 848 642 442

glacier express switzerland-4

معروف ترین قطار پانوراما از آلپ سوئیس عبور می کند و زیباترین مناظر را در اختیار مسافران قرار می دهد. در قسمت ویژه این قطار، یک صندلی کنار پنجره و منظره پانوراما عالی که هنگام سفر بین سنت موریتز و زرمات از 291 پل و 91 تونل عبور میکند, در اختیار مسافران قرار میدهند.

آدرس :Zermatt, Switzerland

شماره تماس : +41812886565

funky-chocolate-club-5

بهترین مکان برای همه دوستداران شکلات! شما با خلق شکلات هایی که خودتان میسازید و همچنین یادگیری حقایق جالب و تازه در مورد قدمت و تولید شکلات با کیفیت بالا، به خانه باز خواهید گشت.

ساعت کاری : یکشنبه :10 الی 16

دوشنبه تا شنبه :10 الی19

شماره تماس : +41786063548

آدرس : Jungfraustrasse 35, Interlaken 3800, Switzerland

هزینه اقامت در سوئیس و سفر به سوئیس:

در سوئیس گوشت نسبتا گران است و مردم سوئیس هم کمتر از گوشت استفاده میکنند. به همین دلیل من توصیه میکنم که به سراغ سبزیجات بروید و در هزینه هایتان بیشتر صرفه جویی کنید.

یک پیشنهاد دیگر اینکه خودتان آشپزی کنید و غذاهایی را درست کنید که به صرفه تر هستند. البته در رستوران های قومی یعنی مثلا خاورمیانه ای میتوانید تا 10 فرانک هم غذاهایی لذیذ پیدا کنید.

برای حمل و نقل هم پیشنهاد میکنم از تراموا، مترو، اتوبوس استفاده کنید هزینه جابه جایی با تاکسی بسیار زیاد تمام میشود، اما با استفاده از کارت گردشگری که در شهر زوریخ برای مسافران و گردشگران خارجی تهیه شده است میتوانید هم از موزه های اصلی شهر رایگان بازدید کنید و هم از فرودگاه تا مرکز شهر به طور رایگان سفر کنید.

تور لیدر های سفر به سوئیس  شما را در انتخاب کارت مناسب راهنمایی میکنند. در ارتباط با سیم کارت و اینترنت پیشنهاد میکنیم از وای فای رایگان هتل ها استفاده کنید که به صرفه تر است. اگر قصد خرید برای سوغات را دارید ساعت و شکلات اصلی ترین سوغاتی های سوئیس هستند البته ممکن است مقداری گران تمام شوند شما میتوانید از جا سوئیچی های سوئیسی برای اقوام سوغات بیاورید که ارزان تر هم تمام میشود.

 


موضوعات مرتبط: سفر , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


آشنایی با شفر کلن آلمان همراه با رز آبی
شنبه 8 مرداد 1401 ساعت 22:17 | بازدید : 309 | نویسنده : علی | ( نظرات )

رز آبی و راهنما سفر به کلن آلمان

رز آبی

 

کلن، چهارمین شهر بزرگ آلمان و در واقع قدیمی‌ترین شهر این کشور به شمار می‌رود. شهر کلن که در غرب آلمان واقع شده است، یکی از مهمترین شهرهای بندرگاهی اروپا محسوب می‌شود. این شهر که در جنوب غربی رود راین قرار دارد، قطب صنعتی کشور آلمان است. کلیسای جامع کلن و پل معروف هوهنزولرن Hohenzollern که بر روی رود راین قرار دارد، مهم ترین نمادهای این شهر هستند.

شهر کلن توسط رود راین به دو قسمت راست و چپ و یا همان شرقی و غربی تقسیم شده است که اگر کلیسای جامع شهر کلن را که در واقع مهم ترین نماد آن است، مرکز شهر در نظر بگیریم، بیشتر دانشگاه های کلن و مناطق دانشجویی در طرف چپ آن قرار دارد. اکثر ایستگاه‌های رادیویی-تلویزیونی و همینطور شرکت هوایی معروف لوفت‌هانزا در این شهر واقع شده اند.
در جستجوی نام این شهر به انگلیسی، توجه کنید که دیکته صحیح Cologne است و خود آلمانی‌ها این شهر را Köln می‌نویسند.

 

 

آب و هوای کلن

با توجه به موقعیت جغرافیایی شهر کلن که در غرب آلمان و در ایالت وستفالن در شمال رود راین واقع شده، آب و هوایی مرطوب و بارانی و تحت تأثیر اقیانوس اطلس دارد؛ علیرغم سرمای هوا در فصل زمستان، به مرز یخبندان نمی‌رسد. یکی از خصوصیات آب و هوایی کلن که تابستان‌هایی معتدل دارد، وزش باد شدید، بخصوص بین ماه های نوامبر تا مارس است.

ساعت کلن

شهر کلن یک ساعت از ساعت هماهنگ جهانی (GMT) جلوتر است و هر ساله در تاریخ ۲۹ مارس ساعت رسمی خود را یک ساعت به جلو می کشد و در تاریخ ۲۵ اکتبر، دوباره آن را به حالت اول بر می گرداند. اختلاف ساعت تهران با شهر کلن ۳:۳۰+ می باشد. در هنگام محاسبه ساعت، به ماه میلادی و شمسی آن دقت کنید تا متوجه شوید که در حال حاضر اختلاف ساعت‌ها شامل تغییرات شده است یا خیر.

دمای هوا کلن

متوسط دما در شهر کلن بین ۲.۵ تا ۱۹درجه سانتیگراد است که این دما در طول روز و شب و همچنین در فصول مختلف سال تغییر می‌کند

جمعیت کلن

طبق آخرین سرشماری که در سال ۲۰۲۰ انجام شده، جمعیت شهر کلن به ۱،۱۱۸،۷۸۹ نفر می‌رسد که به ازای هر هزار مرد، ۱۰۴۶ زن وجود دارد. بیش از ۳۶ درصد جمعیت شهر کلن را مهاجرین تشکیل می دهند.

حمل و نقل عمومی کلن

شهر کلن سیستم حمل و نقل بسیار گسترده و معروفی دارد. می توانید با تراموا، مترو، اتوبوس و خطوط راه آهن به همه جای شهر کلن سفر کنید. متروی این شهر که Stadtbahn یا همان S-Bahn نام دارد، از سال ۱۹۶۸ فعالیت خود را در این شهر آغاز کرده است. این سیستم حمل و نقل کارآمد که طول آن به ۱۹۴.۸ کیلومتر می‌رسد، دارای ۱۲ خط و ۲۳۳ ایستگاه است. طبق آخرین سرشماری که در سال ۲۰۱۸ به عمل آمده، این مترو سالانه بیش از ۲۱۴ میلیون مسافر را جابجا می‌کند. شرکت حمل و نقل محلی که در شهر کلن به Kölner Verkehrs-Betriebe یا همان KVB معروف است، روزانه حدود ۸۰۰ هزار نفر را با حدود ۶۰ خط، ۳۸۰ تراموا و ۳۲۰ اتوبوس جابجا می‌کند. بیشتر ایستگاه‌های قطار محلی به ایستگاه‌های تراموای اصلی مرتبط هستند و مجهز به تابلوهای ورود و خروج آنلاین می‌باشند. تقریباً کلیه بلیت‌های تراموا و اتوبوس KVB با دستگاه‌های خودکار به فروش می‌رسند.

هزینه زندگی در کلن

بطورکلی شهر کلن، شهر پر جنب و جوشی است. بدون تردید از زندگی در این شهر خسته نخواهید شد ولی از آنجا که شهر کلن همچنان در حال رشد و توسعه است، با افزایش جمعیت آن، هزینه های زندگی نیز در حال افزایش است، به خصوص در محله های دانشجویی مثل Altstadt و Neustadt.
البته شما می‌توانید در محله‌های ارزان‌تری مثل Nippe و Ehrenfeld که نزدیک رود راین هستند، ساکن شوید ولی حتی اگر در این محله ها نیز نتوانستید خانه مورد نظر خود را بیابید، هیچ جای نگرانی نیست. کماکان این شانس را دارید تا با پیدا کردن یک WG در کلن بمانید و به تحصیل و زندگی در این شهر بپردازید.
در واقع WG یا همان Wohngemeinschaft، خانه‌هایی هستند که بین چند نفر تقسیم می‌شوند و بدین شکل هزینه اجاره خانه به طرز چشمگیری کاهش پیدا کرده و زندگی کردن در شهر کلن را برای دانشجویان آسان‌تر می‌کند. اصلاً فکر نکنید که WG ها برای افراد فقیر یا پایین دست جامعه طراحی شده است! بسیاری از سالمندان، نوجوانان و سایر افراد، حتی با داشتن تمکن مالی مناسب، زندگی در WG ها را به دلیل امکان معاشرت با گروه‌های مختلف مردم و آشنایی با افراد جدید ترجیح می‌دهند.
در مجموع هزینه های زندگی در کلن هر چقدر هم که بالا باشد، در مقایسه با سایر شهرهای اروپایی و حتی سایر شهرهای آلمان، نظیر دوسلدورف، مونیخ و فرانکفورت باز پایین‌تر است.
از آنجا که سیستم حمل و نقل فوق العاده ای در سراسر کلن موجود است، دسترسی به مرکز شهر کلن بسیار راحت، سریع و کم‌هزینه است.
بطور میانگین، هزینه‌های زندگی برای یک نفر در شهر کلن، در حدود ۸۰۰ یورو است که باید مبلغ اجاره خانه را نیز به آن اضافه کرد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید شاخص هزینه‌های زندگی در کلن بالاتر از کلان شهری مثل تهران، ولی بسیار پایین‌تر از شهر‌هایی نظیر نیویورک و لندن است.

 

کلیسا جامع کلن آلمان و  بازدید از آن در رز آبی:

 

کلیسای جامع کلن که از قدیمی ترین کلیساهای آلمان می باشد، بارگاه مقدس تعدادی از روحانیون کاتولیک معروف این کشور نیز به شمار می رود. این کلیسا از احترام و ارزش خاصی در میان ساکنین شهر کلن برخوردار است. در سفر های گردشگری رز آبی هم از این مکان دیدن میشود . 
طراحی معماری کلیسای جامع کلن به شدت تحت تأثیر کلیسای نوتردام قرار دارد. نسبت طول و عرض صحن اصلی این کلیسا دقیقاً مطابق با نسبتی است که در کلیسای نوتردام دیده می شود. همانند سایر کلیساهای سبک گوتیک، بنای این کلیسا نیز به شکل یک صلیب ساخته شده است. سرداب این کلیسا توسط دو ستون در سطح کلیسا حفظ می شود. نمای بیرونی این سرداب نمایانگر یک برج در حال پرواز به سبک فرانسوی می باشد. طاقی بسیار زیبا و عظیم و یک سه بابی شکننده و ظریف در جایگاه کر قرون وسطایی این کلیسا دیده می شود. وجود مجسمه سنگی عظیم کریستوفر مقدس در ورودی نخست کلیسا، بر زیبایی هرچه بیشتر این مکان افزوده است.
وجود چندین جاذبه در کلیسای جامع کلن سبب افزایش محبوبیت جهانی این مکان شده است. گنجینه های غیرمعمول این کلیسا، بسیار جذاب و باشکوه اند. محراب بلند و مشهور این کلیسا که در سال 1322 میلادی بنا شده، یکی از نادرترین گنجینه های کلیسای جامع کلن به شمار می رود. این محراب که از سنگ مرمر سیاه ساخته شده، یک جاذبه تمام عیار محسوب می شود. مهمترین گنجینه موجود در کلیسای جامع کلن، مقبره سه پادشاه می باشد. یادگارهای بجای مانده از ایرماگاردیس مقدس نیز از گنجینه های موجود در این کلیسا می باشد.
کلیسای جامع کلن  با ۱۵۷ متر بلندی، دومین کلیسای بلند در کشور آلمان و سومین در کل جهان محسوب می‌شود. این بنا در سال ۱۹۹۶ (میلادی) در رده میراث جهانی یونسکو قرار گرفته است. این کلیسا در قرن ۱۳ مادر و بزرگترین کلیسای آلمان به شمار می‌آمد.
این بنا تا قرن ۱۹ بلندترین بنای ساخته شده به دست بشر بوده‌است. تالار اصلی آن ۷۰۰۰ مترمربع مساحت دارد و برج‌های آن ارتقاعی بالغ بر ۱۵۶ متر دارند
کلیسای جام کلن در سال ۲۰۰۴ به علت ساخت ساختمان‌های آسمان خراش پشت سرش و از دست دادن یکپارچگی در فهرست میراث جهانی در خطر گرفت و تا سال ۲۰۰۶ و حل شدن این مشکل در این فهرست قرار داشت.


موضوعات مرتبط: آژانس های مسافرتی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


آشنایی با دوره آموزش فارکس در دلفین وست
جمعه 7 مرداد 1401 ساعت 11:45 | بازدید : 315 | نویسنده : علی | ( نظرات )

معرفی دوره آموزش فارکس 

 

 

دوره آموزش فارکس

 

آموزش بورس را می توان اولین قدم ورود به بورس و بازار سرمایه دانست. این آموزش می تواند تضمینی برای موفقیت در سرمایه گذاری بورس برای شما باشد. آموزش بورس به زبان ساده، شامل یادگیری مفاهیم بورسی، آموزش کامل بورس، آشنایی با تحلیل تکنیکال، درک مفاهیم تحلیل بنیادی و کسب دانش کافی در این حوزه است. آموزش خرید سهام در بورس، آموزش روش های سرمایه گذاری در بورس، کسب درآمد (سود) از بورس، آموزش معاملات آنلاین و نظایر آن، در مجموعه آموزش بورس و اوراق بهادار قرار می گیرد. برای طی کردن مسیر کسب سود، لازم است که اولین گام سرمایه گذاری در بورس را به طور صحیح بردارید

دوره‌ی آموزش بورس چیست؟

در دوره آموزش بورس و فارکس ، به شما مفاهیم ابتدایی تا پیشرفته بورس را خواهیم آموخت. ابتدا تحلیل تکنیکال را یاد میگیرید، سپس نمودار ها و زمان بندی را یاد میگیرید. در ادامه نمودار ها و الگو ها و زمان بندی را می آموزید و نهایتا تبدیل به یک متخصص در زمینه سرمایه گزاری در بازار های مالی بورس و فارکس خواهید شد. شما میتوانید به صورت یک فرد متخصص بورس تمام وقت در بازار بورس فعالیت کنید و یا به عنوان شغل دوم به سرمایه گزاری در بازار بورس و فارکس نگاه کنید.

دوره آموزش بورس و فارکس برای افرادی از این قبیل، می تواند مناسب باشد:

  • کسانی که دیگر به همان حقوق ثابت آخر هر ماه، راضی نیستند و به دنبال راه‌های دیگری برای کسب سود هستند.
  • کسانی که تازه وارد بازار بورس شده‌اند؛ ولی هنوز با روش های موفقیت در آن، آشنا نشده اند.
  • کسانی که سرمایه کمی دارند یا وقت کافی برای کسب درآمد ندارند و به دنبال میانبرهایی برای کسب سود از بورس ایران هستند.
  • افرادی که به دنبال یادگیری اصولی تحلیل تکنیکال و تحلیل فاندامنتال هستند و می‌خواهند خودشان، بازار را مورد تحلیل قرار دهند.
  • کسانی که در دوره‌های مرتبط با این دوره شرکت کرده‌اند؛ ولی به دلیل جامع نبودن آن ها، با سؤالات بی‌پاسخ زیادی مواجه شده اند

ویژگی‌های بهترین دوره آموزشی فارکس

قطعاً دوره‌های آموزشی برتر دارای ویژگی‌هایی هستند که توجه به آن ویژگی‌ها می‌تواند ما را در انتخاب آن یاری کند. در بین هزاران دوره آموزش فارکس حضوری و آنلاینی که در سطح کشور برگزار می‌شوند، مطمئناً فقط تعداد کمی از آن‌ها حقیقتاً کاربردی هستند و می‌توان روی بازدهی آن‌ها حساب کرد. اگر بخواهیم ویژگی‌های این گروه برتر از دوره آموزش فارکس را بررسی کنیم، این ویژگی‌ها به قرار زیر خواهند بود:

  • ترتیب‌بندی صحیح مطالب آموزشی

یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌هایی که یک دوره آموزشی باید داشته باشد، یک ترتیب صحیح و همه جانبه از مطالب قابل ارائه در آن است. یک دوره آموزشی باید بتواند آن‌چه که در نظر دارد را به بهترین شیوه به دانشجویان خود بیاموزد و این مهم در گرو ترکیب‌بندی درست سرفصل‌ها و مطالب آموزشی آن قرار دارد. اگر مطالب به هم ریخته و یکی در میان ارائه شوند، دانشجویان دچار سردرگمی می‌شوند و نمی‌تواند بازدهی لازم را پس از پایان دوره داشته باشند.

  • دارای چشم‌انداز نتیجه

یک دوره‌ی خوب باید نتیجه داشته باشد. یعنی مدرس دوره باید از اول به دانشجویان بگوید که در انتهای دوره چه چیزهایی را یاد خواهند گرفت و همچنین چگونه می‌توانند از آن استفاده کنند. وقتی این نتیجه توسط مدرس در ابتدا اعلام نشود، ممکن است دانشجویان ندانند که دقیقاً با چه هدفی دارند آموزش می‌بینند. در واقع آن‌ها نمی‌دانند که فقط با فارکس آشنا می‌شوند یا استراتژی‌های معاملاتی آن را نیز فرا می‌گیرند؛ اما اگر مدرس هدف نهایی دوره را بگوید، ایشان با امید رسیدن به آن چشم‌انداز تحت آموزش قرار می‌گیرند و نهایت تلاش خود را می‌کنند تا هرچیزی که ارائه می‌شود را به خوبی یاد بگیرند.


موضوعات مرتبط: سرمایه گذاری , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


معرفی دوره آموزش فارکس در دلفین وست
جمعه 7 مرداد 1401 ساعت 11:36 | بازدید : 293 | نویسنده : علی | ( نظرات )

آشنایی با دوره آموزش فارکس

دوره آموزش فارکس

 

آموزش بورس را می توان اولین قدم ورود به بورس و بازار سرمایه دانست. این آموزش می تواند تضمینی برای موفقیت در سرمایه گذاری بورس برای شما باشد. آموزش بورس به زبان ساده، شامل یادگیری مفاهیم بورسی، آموزش کامل بورس، آشنایی با تحلیل تکنیکال، درک مفاهیم تحلیل بنیادی و کسب دانش کافی در این حوزه است. آموزش خرید سهام در بورس، آموزش روش های سرمایه گذاری در بورس، کسب درآمد (سود) از بورس، آموزش معاملات آنلاین و نظایر آن، در مجموعه آموزش بورس و اوراق بهادار قرار می گیرد. برای طی کردن مسیر کسب سود، لازم است که اولین گام سرمایه گذاری در بورس را به طور صحیح بردارید. 

 

در دوره آموزش بورس و فارکس ، به شما مفاهیم ابتدایی تا پیشرفته بورس را خواهیم آموخت. ابتدا تحلیل تکنیکال را یاد میگیرید، سپس نمودار ها و زمان بندی را یاد میگیرید. در ادامه نمودار ها و الگو ها و زمان بندی را می آموزید و نهایتا تبدیل به یک متخصص در زمینه سرمایه گزاری در بازار های مالی بورس و فارکس خواهید شد. شما میتوانید به صورت یک فرد متخصص بورس تمام وقت در بازار بورس فعالیت کنید و یا به عنوان شغل دوم به سرمایه گزاری در بازار بورس و فارکس نگاه کنید.

 

دوره آموزش بورس و فارکس برای افرادی از این قبیل، می تواند مناسب باشد:

  • کسانی که دیگر به همان حقوق ثابت آخر هر ماه، راضی نیستند و به دنبال راه‌های دیگری برای کسب سود هستند.
  • کسانی که تازه وارد بازار بورس شده‌اند؛ ولی هنوز با روش های موفقیت در آن، آشنا نشده اند.
  • کسانی که سرمایه کمی دارند یا وقت کافی برای کسب درآمد ندارند و به دنبال میانبرهایی برای کسب سود از بورس ایران هستند.
  • افرادی که به دنبال یادگیری اصولی تحلیل تکنیکال و تحلیل فاندامنتال هستند و می‌خواهند خودشان، بازار را مورد تحلیل قرار دهند.
  • کسانی که در دوره‌های مرتبط با این دوره شرکت کرده‌اند؛ ولی به دلیل جامع نبودن آن ها، با سؤالات بی‌پاسخ زیادی مواجه شده اند.

ویژگی‌های بهترین دوره آموزشی فارکس

قطعاً دوره‌های آموزشی برتر دارای ویژگی‌هایی هستند که توجه به آن ویژگی‌ها می‌تواند ما را در انتخاب آن یاری کند. در بین هزاران دوره آموزش فارکس حضوری و آنلاینی که در سطح کشور برگزار می‌شوند، مطمئناً فقط تعداد کمی از آن‌ها حقیقتاً کاربردی هستند و می‌توان روی بازدهی آن‌ها حساب کرد. اگر بخواهیم ویژگی‌های این گروه برتر از دوره آموزش فارکس  را بررسی کنیم، این ویژگی‌ها به قرار زیر خواهند بود:

  • ترتیب‌بندی صحیح مطالب آموزشی

یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌هایی که یک دوره آموزشی باید داشته باشد، یک ترتیب صحیح و همه جانبه از مطالب قابل ارائه در آن است. یک دوره آموزشی باید بتواند آن‌چه که در نظر دارد را به بهترین شیوه به دانشجویان خود بیاموزد و این مهم در گرو ترکیب‌بندی درست سرفصل‌ها و مطالب آموزشی آن قرار دارد. اگر مطالب به هم ریخته و یکی در میان ارائه شوند، دانشجویان دچار سردرگمی می‌شوند و نمی‌تواند بازدهی لازم را پس از پایان دوره داشته باشند.

  • دارای چشم‌انداز نتیجه

یک دوره‌ی خوب باید نتیجه داشته باشد. یعنی مدرس دوره باید از اول به دانشجویان بگوید که در انتهای دوره چه چیزهایی را یاد خواهند گرفت و همچنین چگونه می‌توانند از آن استفاده کنند. وقتی این نتیجه توسط مدرس در ابتدا اعلام نشود، ممکن است دانشجویان ندانند که دقیقاً با چه هدفی دارند آموزش می‌بینند. در واقع آن‌ها نمی‌دانند که فقط با فارکس آشنا می‌شوند یا استراتژی‌های معاملاتی آن را نیز فرا می‌گیرند؛ اما اگر مدرس هدف نهایی دوره را بگوید، ایشان با امید رسیدن به آن چشم‌انداز تحت آموزش قرار می‌گیرند و نهایت تلاش خود را می‌کنند تا هرچیزی که ارائه می‌شود را به خوبی یاد بگیرند.


موضوعات مرتبط: سرمایه گذاری , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


معرفی آموزش سرمایه گذاری دلفین وست
جمعه 7 مرداد 1401 ساعت 2:13 | بازدید : 303 | نویسنده : علی | ( نظرات )

آموزش سرمایه گذاری دلفین وست

 

 

 

دلفین وست

 

احتمالاً همه شما نام متاورس را شنیده‌اید. ما در این مقاله از تکراتو، آموزش سرمایه گذاری در متاورس را در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهیم. پس تا انتها همراه ما باشید.

آموزش سرمایه گذاری در متاورس یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که باید از آن اطلاع داشته باشید. این موضوع می‌تواند به شما کمک کند که درآمدهای بسیار خوبی کسب کنید. پس تا انتهای این مطلب را مطالعه کنید تا بتوانید در این دنیای پرطرفدار، به درآمدهای خوبی برسید. بسیاری از افراد، به دنبال این هستند که بتوانند از متاورس درآمد کسب کنند. به همین دلیل هم باید آموزش‌های لازم در این زمینه را کسب کنید.

در سال‌های اخیر که متاورس رونق زیادی پیدا کرده است، افراد زیادی به سمت این دنیای دیجیتالی آمده‌اند. اگر شما هم کمی با این حوزه آشنایی داشته باشید، متوجه اهمیت بالای متاورس می‌شوید. بعد از این‌که نام فیس‌بوک به متا تغییر یافت، این محبوبیت به همگان ثابت شد و طرفداران آن هم روزبه‌روز افزایش یافتند.

بعد از تغییر نام فیس‌بوک به متا که توسط مارک زاکربرگ اعلام شد، صحبت‌های بسیاری دراین‌خصوص صورت گرفت که مردم را به خرید و سرمایه‌گذاری در Metaverse ترغیب می‌کرد. این امر موجب شد که ما نیز برای کسانی که به دنبال کسب سود و درآمد هستند، این مطلب را آماده کنیم تا بتوانند راه های کسب درآمد از متاورس را بدانند. برای کسب اطلاعات بیشتر، تا انتها همراه ما باشید و از این مقاله به بهترین شکل استفاده کنید.

آموزش سرمایه گذاری در متاورس همراه با دلفین وست

 

 

در این بخش، قصد داریم به بررسی آموزش سرمایه گذاری در متاورس با دلفین وست  بپردازیم. همان طور که می‌دانید، دنیای اینترنت بسیار گسترده بوده و کارشناسان اعتقاد دارند که آینده آن هم بسیار روشن است. با استفاده از اینترنت، افراد می‌توانند از فاصله‌های بسیار دور با یکدیگر در ارتباط بوده و باهم تعامل داشته باشند. علاوه بر این، تحلیل‌گران اعتقاد دارند که این محیط‌های مجازی می‌توانند فرصت را برای سرمایه‌گذاری بسیار بیشتر از قبل کنند.

اگرچه متاورس هنوز هم در حال ارتقا و تکامل یافتن است، اما این فناوری تاکنون توانسته نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کند. شاید برای شما جالب باشد که بدانید این فناوری محبوب می‌تواند همه چیز را از تجارت الکترونیک گرفته تا رسانه‌های اجتماعی و حتی املاک و مستغلات را متحول سازد. هرچه تعداد مخاطبان و کاربران این دنیای مجازی افزایش می‌یابد، افراد بیشتری به سمت اطلاع از نحوه سرمایه گذاری در متاورس می‌آیند.

چگونه در متاورس سرمایه‌گذاری کنیم؟

بعد از این‌که به‌خوبی با مفهوم متاورس آشنا شدید، وقت آن می‌رسد که بدانید سرمایه گذاری در متاورس چگونه است و چطور می‎توان با استفاده از آن به درآمد رسید؟ برای پاسخ به این سؤال، به این بخش تا انتها توجه کرده و از این اطلاعات به بهترین شکل استفاده نمایید. این موضوعات در آموزش سرمایه گذاری در متاورس کمک شایانی به شما می‌کنند.

در سال 1992، نیل استفنسون که یک نویسنده مشهور است، رمانی با نام سقوط برف (Snow Crash) منتشر کرد. در این رمان، شخصیت‌های داستان در یک محیط کاملاً دیجیتالی با یکدیگر تعامل داشتند. در این دنیای مجازی، شخصیت‌ها می‌توانستند ظاهر را متناسب با سلیقه خود تغییر دهند. علاوه بر این، املاک و مستغلات هم در این دنیای مجازی ارزش زیادی داشتند. استفنسون نام این محیط دیجیتالی را «متاورس» نامید.

28 روز بعد از انتشار این رمان، شرکت‌های فناوری و تکنولوژی مانند متا (فیس‌بوک سابق) و سازمان‌های غیرمتمرکز (DAO) مانند دیسنترالند تلاش کردند که متاورس را در دنیای واقعی هم پیاده‌سازی کنند. این برنامه، فرصت بسیار خوبی برای کسب درآمد است. به همین دلیل هم بسیاری از سرمایه‌گذاران، خرده‌فروشان، گیمرها و توسعه‌دهندگان قصد دارند راه های کسب درآمد از متاورس را بهتر بشناسند.

بااین‌حال، باید به یاد داشته باشید که متاورس هنوز هم در مراحل اولیه خود قرار دارد و ارزش آن هنوز دقیقاً مشخص نیست. البته به یاد داشته باشید که هرگونه سرمایه‌گذاری در متاورس باید بر اساس همه پیش‌نیازهای لازم باشد. برای این‌که بهتر نحوه سرمایه گذاری در متاورس را درک کنید، باید با تحلیل‌گران مشورت کرده و این کار پرخطر را با آگاهی کامل انجام دهید. در این بخش، برخی از مهم‌ترین روش‌های آموزش سرمایه گذاری در متاورس را برای شما شرح می‌دهیم.

خرید سهام در متاورس

اگر قصد دارید بدانید که سرمایه گذاری در متاورس چگونه است و چطور می‌توان به درآمد رسید، به این بخش توجه کنید. یکی از بهترین روش‌های پیشنهادی برای رسیدن به درآمد در متاورس، خرید سهام است. این روش را می‌توان کم‌خطرترین گزینه برای سرمایه‌گذاران و خرده‌فروشان دانست. برای خرید سهام، ما برخی از شرکت‌های معتبر در متاورس را برای شما ذکر می‌کنیم که بهترین آن را متناسب با علاقه خود انتخاب کنید.

متا پلتفرمز (Meta Platforms Inc)

متا پلتفرمز یکی از بهترین راه های کسب درآمد از متاورس است که شما می‌توانید در نظر بگیرید. این شرکت که در سال 2004 تأسیس شد، تاکنون توانسته رشد چشمگیری داشته باشد. به همین دلیل هم افراد بسیار زیادی به سمت آن آمده و قصد سرمایه‌گذاری در آن را دارند. اگر شما هم می‌خواهید از این طریق به درآمد برسید، می‌توانید این شرکت را در نظر داشته باشید.

روبلاکس (Roblox)

برای اطلاع از آموزش سرمایه گذاری در Metaverse خوب است با پلتفرم روبلاکس نیز آشنا شوید. این پلتفرم که به‌صورت آنلاین کار می‌کند، به گیمرها این امکان را می‌دهد که با سایر کاربران نوعی جهان موازی ایجاد کرده و آن را با یکدیگر به اشتراک بگذارند. خوب است بدانید که این برنامه کار خود را از سال 2006 آغاز کرده و تاکنون توانسته به موفقیت‌های زیادی دست یابد.

برای اطلاع از آموزش سرمایه گذاری در متاورس خوب است بدانید که روبلاکس تاکنون رشد بسیار خوبی داشته است. در حال حاضر، پلتفرم Roblox نزدیک به 9.5 میلیون توسعه‌دهنده مستقل، 24 میلیون تجربه دیجیتالی بی‌نظیر و نزدیک به 50 میلیون کاربر فعال روزانه دارد که رشد عالی آن را به نمایش می‌گذارد. لازم به ذکر است که این پلتفرم نسبت به سال گذشته، بیشتر از 35 درصد رشد کرده است. با وجود همه توسعه‌های چشمگیر Roblox، این شرکت هنوز به سود خیلی خوبی نرسیده است.


موضوعات مرتبط: سرمایه گذاری , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


راهنما سفر به اسپانیا
پنج شنبه 6 مرداد 1401 ساعت 23:0 | بازدید : 306 | نویسنده : علی | ( نظرات )

راهنما سفر به اسپانیا در رز آبی

سفر به اسپانیا

 

نام اسپانیا با گاوبازی، رقص‌های فلامنکو و جشنواره‌ گوجه گره خورده‌است، اسپانیایی‌ها از دوران کودکی با این فعالیت‌ها آشنا می‌شوند. پارچه‌های سرخ آتشین و گاوهای خشمگین به عنوان نمادی از اسپانیا و جزء جدایی‌ناپذیر فرهنگ آن‌ها محسوب می‌شود که علاقه‌مندان بسیاری از سراسر کشور و یا حتی دنیا برای دیدن این نوع مسابقات به اسپانیا سفر می‌کنند. گویی اسپانیایی‌ها علاقه خاصی به رنگ قرمز دارند به طوریکه جشنواره‌ای به نام لا توماتینا یا همان جنگ گوجه‌ها هر ساله در دهکده بونول برگزار می‌شود. نام هر نوع سلاحی را در جنگ شنیده بودیم الا گوجه! در این جشنواره سرخِ گوجه‌ای مردم گوجه‌هایی را با تمام توان و انرژی به سوی یکدیگر پرتاب می‌کنند، شور و هیجان وصف ناشدنی‌ای به‌پا می‌شود که قابل توصیف نیست. در پایان این جشنواره یک ساعته که با زدن شلیکی هوایی به پایان می‌رسد، همگی غرق در دریایی سرخگونی شده‌اند که تنها ماشین‌های آتشنشانی می‌توانند داغ گوجه‌های له شده را از تن‌ها بزدایند و شما را تمیز کنند.
اسپانیا کشوری پرشور با مردمی شاد و اهل رقص و موسیقی است. به احتمال زیاد نام رقص فلامنکو را شنیده‌اید، در این هنر حرکت و موسیقی، رقصنده‌های فلامنکو با دامن‌های سرخ و چین‌دار ظاهر می‌شوند و نوازنده‌های گیتار با موسیقی و ضرب آهنگ‌های متفاوت شما را به وجد می‌آورند و یا حتی به رقص!
اسپانیا پایتخت تاریخ و فرهنگ اروپا در جنوب غربی قاره اروپا قرار دارد. مادرید پایتخت آن و یکی از شهرهای تاریخی‌اش است. دریای مدیترانه از سمت شرق و اقیانوس اطلس، شمال و جنوب آن را فرا گرفته‌اند. 50 میلیون جمعیت ساکن در این کشور به زبان رسمی اسپانیایی صحبت می‌کنند اما زبان‌های دیگری چون باسکی، کاتالانی و گالیسی نیز در نقاط دیگری از اسپانیا به رسمیت شناخته می‌شوند. اسپانیا کشوری کوهستانی به حساب می‌آید و بلندترین قله آن کوهی آتشفشانی با ارتفاع 3718 متر به نام تید در جزایر قناری قرار دارد. اسپانیا پس از ایتالیا و چین بیشترین آثار ثبت شده در فهرست میراث جهانی یونسکو را به خود اختصاص داده‌است به طوریکه شامل 40 اثر فرهنگی، 4 اثر طبیعی و 2 اثر ترکیبی فرهنگی و طبیعی می‌شود. پل ویزکایا، آثار باستانی مِریدا، غار آلتامیرا، مرکز تاریخی کوردوبا (مسجد قرطبه)، کلیسای بورگوس، پارک ملی گریونی (Garajonay) و چندین اثر تاریخی و طبیعی دیگر تنها قسمت کوچکی از 46 اثر ثبت شده اسپانیا به شمار می‌آیند. اسپانیا جزء معدود کشورهایی در دنیاست که ردپای معماری اسلامی را به واسطه کشورگشایی‌ها و حضور مسلمانان به وضوح می‌توان در معماری مساجد و دیگر ساختمان‌های آن مشاهده کرد. مسجد جامع قرطبه، قصر الزهرا و کاخ الحمرا نمونه‌های شکوهمندی از هنر اسلامی را در خود دارند که یکی از ویژگی‌های آن‌ها استفاده از طاق‌های نعلی شکل و قوس‌های شبدری است. در تزئینات داخلی کاخ توصیف ناشدنی الحمرا، نقوش اسلیمی، هندسی و کتیبه‌های عربی زیبایی را می‌توان دید که چشمان هر عاشق تاریخ و هنر را به سوی خود می‌کشاند. 
 شهرهای بارسلونا، مادرید، سِویل، جیرونا، گرانادا و غیره با مکان‌های جذاب و دیدنی بیشترین بازدید را در بین گردشگران به خود اختصاص می‌دهند. مادرید یکی از شهرهای دیدنی با جاذبه‌های بسیاری است که هنگام قدم زدن در خیابان‌های آن، با نگاهی به ساختمان‌های زیبا و منحصر به فردش شما را به سفری در گذشته‌های دور می‌برد. میدان‌های این شهر در نوع خود بی‌نظیرند؛ پس در سفر به مادرید بازدید از میدان‌هایی چون پلازا مایور، دروازه خورشید (سول) و سیبلس را فراموش نکنید. میدان‌هایی که هر کدام یادآور روزهای تلخ و شیرین بوده‌ و امروز نیز چون تندیسی ستودنی استوار پابرجا مانده‌اند. یکی از شگفتی‌های اسپانیا نقوش گاوهایی بر دیواره غارهای آلتامیر متعلق به 35000 تا 11000 سال قبل از میلاد است که به عنوان قدیمی‌ترین نقاشی‌ها و اولین هنر دست بشر در دنیا شناخته شده و تا به امروز نیز سالم برجای مانده‌اند. بارسلون شهر دیگری در اسپانیا است که با آثار زیبایش چون نگینی می‌درخشد و چشمان هر بیننده‌ای را به خود معطوف می‌کند. از خانه پیکاسو نقاش معروف سبک کوبیسم گرفته تا بناهایی چون کلیسای ساگرادا فامیلیا که چون صخره‌ای سنگی سینه آسمان را شکافته و به پیش رفته‌است، دروازه پیروزی، کلیسای جامع لاسئو، خانه میلا و خیابان‌هایی که خود موزه‌هایی تاریخی هستند، همگی در این شهر قرار گرفته‌اند. سفر به اسپانیا  را با خرید سوغاتی چون عروسک‌های چوبی و چینی با اشکال زنان رقصنده و گاوهای خشمگین و سیاه، بادبزن‌های رنگارنگ، زیتون‌های سبز و سیاه به پایان برسانید و قسمتی از فرهنگ و هنر اسپانیا را با خود به خانه ببرید. برنامه‌ریزی سفر خود به اسپانیا را به تیم حرفه‌ای علاءالدین تراول سپرده تا با رزرو بهترین هتل‌ها و امکانات، سفری شاد و به یاد ماندنی را برایتان به یادگار بگذارند.


موضوعات مرتبط: آژانس های مسافرتی , سفر , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


آشنایی با جاذبه های زمستانی فرانسه در سفر فرانسه رز آبی
پنج شنبه 6 مرداد 1401 ساعت 8:43 | بازدید : 314 | نویسنده : علی | ( نظرات )

 سفرفرانسه و آشنایی با جاذبه های زمستانی فرانسه

جاذبه های زمستانی فرانسه

 

کشور فرانسه مقصد شماره یک جهان است که دلیل آن نیز تنوع جاذبه های گردشگری در این شهر برای هر نوع سلیقه می باشد، از بزرگترین سواحل اروپا، آثار باستانی، آبشارهای حیرت انگیز تا هتل های با امکانات و مدرن. با توجه به تنوع مناظر و شرایط آب و هوایی شهرهای فرانسه، تنوع فرهنگی و غذاهای مشهور آن، جای تعجب ندارد که تور فرانسه در بین گردشگران دنیا اولویت بوده و توریسم به یک صنعت بزرگ این کشور تبدیل شود. این صنعت به طور مستقیم و غیرمستقیم حدود 10 درصد از نیروی کار را شامل می شود و تقریباً 9 درصد از تولید ناخالص داخلی را به خود اختصاص می دهد و درآمد قابل توجهی از بازدید کنندگان خارجی کسب می کند. سال های اخیر تعداد بازدیدکنندگانی که از شهرهای فرانسه دیدن کردند در طول یک سال بیش از 85میلیون نفر بوده و بخش عمده ای از این جمعیت پاریس را به عنوان مقصد خود انتخاب می کنند. جمهوری فرانسه در شمال غربی اروپا قرار داشته و نقش بسیار مهمی در امور بین المللی دارد و و یکی از قدرت های صنعتی پیشرو در جهان است.

 

جاذبه های گردشگری فرانسه

از بلوارهای پاریس گرفته تا استراحتگاههای شیک ساحل عاج، فرانسه برخی از زیباترین مناظر جهان را در کنار روستاهای چشم نوازش به شیوه مترقی و مدرن خود همه بازدیدکنندگان تور فرانسه را تحت تأثیر قرار می دهد. هر منطقه از کشور دارای غذاهای خاص و فرهنگ مخصوص به خود است؛ دهکده های ماهیگیری در غذاهای دریایی تخصص دارند، در حالی که خانه های دنج در کوهای آلپ فرانسه پنیر دلپذیر را با غذاهای دریایی سرو می کنند. فرانسوی ها به دلیل شکل ظاهری شش ضلعی و شخصیت ها و فرهنگ های منحصر به فرد هر قسمت، کشورشان را l'Hexagone می نامند. بیشتر شهرهای فرانسه ارزش کاوش و بازدید را دارند اما با توجه به زمان محدود گردشگران در سفر با تور فرانسه بازدید از مهم ترین جاذبه های گردشگری این کشور به آنها توصیه می شود، این جاذبه ها شامل برج ایفل، کاخ ورسای و موزه لوور در پاریس، Côte d'Azur، Mont Saint-Michel، کلیسای نوتردام،Musée d'Orsay،  شهر ونیز و روستای Rocamadour می باشند.

 

آب و هوای فرانسه

کشور فرانسه بسیار بزرگتر از آن چیزیست که اکثر مردم فکر می کنند، به طوریکه سومین کشور بزرگ اروپا پس از روسیه و اوکراین می باشد. فرانسه آب و هوای عمدتا معتدلی دارد؛ شمال و غرب فرانسه عمدتاً کم ارتفاع بوده اما برخی از مناطق کوهستانی مرتفع با کوه های آلپ در شرق و پیرنه در جنوب سردترین هوا را دارد؛ در نتیجه ، در آب و هوای کشور تغییرات قابل توجهی وجود دارد. شمال، مرکز و شمال غربی فرانسه دارای آب و هوای دریایی با زمستانهای معتدل و تابستانهای گرم بوده و همین امر باعث شده تا این مناطق مقصد اصلی تور فرانسه باشد. پاریس دارای میانگین دمای سالانه 13 درجه سانتیگراد و دامنه فصلی 8 درجه سانتیگراد است و بوردو در جنوب غربی نیز از نظر اقلیمی بسیار شبیه پاریس می باشد. لیون، در جنوب شرقی، دارای آب و هوای قاره ای با زمستان های سردتر و احتمال یخبندان و برف بیشتر است. ساحل دریای مدیترانه و جزیره کرسیکا دارای آب و هوای مدیترانه ای با تابستان های گرم و زمستان های معتدل و آفتابی است که آب و هوای دلپذیر زمستان و بهار غالباً قطع می شود.

 

تور بهار فرانسه

دما و رطوبت در فصل بهار باعث می شود که شرایط آب و هوایی در طول فصل بهار در فرانسه به طور کلی معتدل و دلپذیر باشد. در این فصل ممکن است بازدید کنندگان تور فرانسه بیشتر با باران مواجه شوند، بنابراین توصیه می شود در صورت برنامه ریزی برای بازدید در این فصل، چتر و لباس مناسب همراه خود را بیاورند. در فصل بهار متوسط دما از 11 درجه تا 21 درجه سانتی گراد متغیر می باشد.

فستیوال های بهار : کارناوال Dunkirk و هفته مد پاریس در ماه مارس ، جشنواره باد و بادکنک در آوریل، جشنواره کن در ماه می.

 

تور تابستان فرانسه

شرایط آب و هوایی در طول فصل تابستان در فرانسه آفتابی و گرم بوده، اما شرایط کلی آب و هوا ممکن است از یک مکان به مکان دیگر متفاوت باشد. متوسط دما در کشور حدود 25 درجه سانتی گراد و شرایط جوی سرد فقط در مناطق کوهستانی فرانسه پایدار است. بازدیدکنندگان تور فرانسه در طول تابستان معمولا علاوه بر جاذبه های توریستی داخل شهرها به جنگل ها، پارک های ملی، سواحل و رودخانه های این کشور می روند. یکی دیگر از جذابیت های مهم کشور فرانسه، بازارهای سنتی تابستانه در فضای باز است که فرصت خرید برخی از برداشتهای فصلی خوشمزه و تازه از این بازارها را میدهد.

فستیوال های تابستان : جشنواره باغ Chaumont-sur-Loire و فستیوال جاز Django Reinhardt در ژوئن، روز انقلاب فرانسه Bastille و مسابقات دوچرخه سواری تور دوفرانس در جولای، Jazz a Marciac و جشنواره فرهنگی جهانی در آگوست.

 

تور پاییز فرانسه

در طول فصل پاییز، دمای شهرهای فرانسه به تدریج کاهش می یابد و تعداد گردشگران تابستانه نیز شروع به کاهش می کند. متوسط دما در سراسر فرانسه حدود 10 تا 23 درجه سانتی گراد می باشد. در پاییز به دلیل افزایش سرعت باران و گاهی برف در ارتفاعات، سرمای هوا بیشتر احساس می شود و در ماه نوامبر تقریباً هر روز باران می بارد. در طول پاییز، بازدید کنندگان تور فرانسه می توانند برای لذت بردن از رنگ های متنوع ، تورهای پیاده روی را در مناطق روستایی فرانسه انجام دهند.

فستیوال های پاییزی : جشنواره موسیقی باسک و گاوبازی سنتی Feria du Riz در سپتامبر، جشنواره هنری Nuit Blanche و جشنواره شکلات Le Salon du Chocolat در اکتبر، نمایشگاه هنرهای زیبا و جشن روز اعتراضات در نوامبر.

 

 

آشنایی با جاذبه های زمستانی فرانسه در سفر رز آبی :

 

کلبه اسکیموها

یخ نوردی

زیپ وایر

سورتمه سگ‌های هاسکی

پیاده‌روی در برف

دوچرخه‌سواری با لاستیک پهن


موضوعات مرتبط: سفر , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


lot چیست ؟ و آموزش آن در دلفین وست
چهار شنبه 5 مرداد 1401 ساعت 23:17 | بازدید : 387 | نویسنده : علی | ( نظرات )

آشنایی با lot چیست ؟

lot چیست

 

لات در فارکس چیست؟

لات یعنی چه؟ لات چیست؟ معنی لات در فارکس یک مفهوم اندازه‌گیری ساده محسوب می‌شود که می‌توان به سادگی در آن سرمایه خودمان را مدیریت کنیم. در واقع لات در فارکس یک ظرف است و یا اگر بخواهیم بهتر مفهوم لات lot را بیان کنیم، این مفهوم بیانگر یک مبدل میان سرمایه و سود شما محسوب می‌شود.

لات در فارکس چندین کاربرد مختلف دارد که باعث شده است استفاده از آن بسیار متداول شود و به نوعی طی آن شما می‌توانید سرمایه و سود و ضرر خودتان را مدیریت کنید. مفهوم لات lot یک نوع مفهوم مدیریتی است که باعث می‌شود شما از نظر زمانی نیز در بیان سود و ضرر خود صرفه‌جویی داشته باشید.

بیایید با یکدیگر نگاهی دقیق‌تر و درست‌تر به مفهوم لات در فارکس داشته باشیم و آن را به شکل کاربردی یاد بگیرم. برای این موضوع نگاهی به جدول زیر بیندازید.

همان‌طور که مشاهده می‌کنید لات در فارکس در فارکس مفهومی رابط میان پیپ و سرمایه شما می‌باشد. با این حال در ادامه بیشتر از این مفهوم  در پاسخ به سوال lot چیست ؟توضیح می‌دهیم.

کارکرد لات در فارکس

به طور کلی می‌توانیم بگوییم که لات در فارکس از اولین مفاهیم در بورس اروپا و آمریکا محسوب می‌شود. در گذشته تنها یک لات در بازار بورس وجود داشت که به همان لات استاندار معروف است. شما برای این که بتوانید در بازار حضور داشته باشید باید حداقل یک لات استفاده می‌کردید، یعنی حداقل سرمایه شما در بازار باید ۱۰۰ هزار دلار می‌بود.

از این رو تنها ثروتمندان امکان حضور در بازار را داشتند؛ اما رفته‌رفته لات در فارکس یا سایر بازارها مفهوم عام‌تری پیدا کرد و بازار نیاز به حضور اقشار مختلف مردم داشت. از این رو کم‌کم لات‌های کوچک‌تر وارد بازار شدند که کوچک‌ترین لات امروزه ۱۰۰ دلار است.

می‌دانید لات در فارکس چه‌کاری انجام می‌دهد؟ لات شبیه به یک واحد متریک است. شما در بازار بر اساس لات و پیپ معامله می‌کنید. شما وقتی می‌خواهید وارد یک معامله شوید با لات‌های خودتان وارد می‌شوید و پیپ‌هایی که به‌عنوان سود یا ضرر نصیب شما می‌شود بر اساس نوع لات شما تبدیل به سود ارزی می‌شود.

اگر بخواهیم مثالی روشن بزنیم تا شما مفهوم لات در فارکس را درک کنید. بهتر است میز پوکر را به خاطر بیاورید. در پوکر شما مستقیماً دارایی ارزی خودتان را وارد بازی نمی‌کنید بلکه از سکه‌ها و کوین‌هایی به عنوان نمادی از آن داریی ها استفاده می‌کنید. هر کدام از این سکه‌ها نشانه مقدار مشخصی سرمایه‌گذاری است؛ بنابراین شما در نهایت به تعداد سکه‌هایی که در اختیار دارید سود خود را به ارز تبدیل کرده و دریافت می‌کنید.

بنابراین لات یک نوع کوین و سکه در بازار فارکس محسوب می‌شود که این کار باعث شده است اعداد هنگام معاملات سریع‌تر و راحت‌تر باشد و شما در محاسبه درگیری کمتری داشته باشید؛ زیرا تعداد لات در فارکس عدد صحیحی است و هر لات نشان از سرمایه‌ای با عدد صحیح است از این رو با یک‌ضرب ساده میزان سرمایه شما به خوبی مشخص می‌شود. این از بزرگ‌ترین فایده‌های لات در فارکس است.

 


موضوعات مرتبط: سرمایه گذاری , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


آشنایی با قیمت تور زوریخ در سفر های گردشگری رز آبی
چهار شنبه 5 مرداد 1401 ساعت 19:56 | بازدید : 299 | نویسنده : علی | ( نظرات )

آشنایی با قیمت تور زوریخ

قیمت تور زوریخ

 

زوریخ

سفر با تور زوریخ شما را به شهری خواهد برد که القاب بزرگی مانند گران‌ترین شهر جهان، بهترین شهر برای زندگی و ... را با خود حمل می‌کند. زوریخ بزرگ‌ترین و پرجمعیت‌ترین شهر در کشور سوئیس است که از آن به عنوان پایتخت فرهنگی این کشور نیز یاد می‌شود. شهر زوریخ دارای انبوهی از امکانات مدرن و هتل و رستوران‌های نامدار و درجه یک است. در همین حال معماری تماشایی و کلاسیک در جای جای شهر به چشم می‌خورد. اگر با خرید تور زوریخ به این شهر سفر کردید، لذت چشیدن پنیر و شکلات‌های سوئیسی را که در سطح جهان معروف‌اند را از دست ندهید.

 

بهترین زمان سفر به زوریخ

سوئیس در بین کوه‌ها احاطه شده و هوای خنک کوهستانی دارد، از همین بابت سفر در ابتدای فصل بهار که دمای هوا پایین‌تر است شاید مطابق با میل همه‌ی افراد نباشد. بهترین زمان سفر به زوریخ بین ماه‌های آپریل تا اکتبر است و در طول تابستان این شهر مملو از مسافران تور زوریخ است. البته اگر علاقه به ورزش‌های زمستانی مانند اسکی دارید، می‌توانید در فصل زمستان هم از طبیعت سوئیس کمال لذت را ببرید.

هزینه های سفر با تور زوریخ

شرکت در تور مسافرتی زوریخ سفر ارزانی نخواهد بود زیرا این شهر یکی از گران‌ترین شهرهای جهان به شمار می‌آید. زوریخ به عنوان یکی از بهترین شهرهای جهان برای زندگی محسوب می‌شود و این رفاه نیز با قیمتی بالا همراه است. خدماتی مانند حمل و نقل و اقامت در این شهر بسیار گران است. همچنین خرید در زوریخ توصیه نمی‌شود البته برای توریست‌ها امکان خرید بدون مالیات وجود دارد به شرطی که جمع خرید بیشتر از مبلغ 300 فرانک سوئیس باشد.

تور زوریخ | جاذبه های گردشگری

تور زوریخ | دریاچه زوریخ

امکان ندارد در سفر به زوریخ با دریاچه‌ی بزرگ این شهر ملاقات نکنید زیرا شهر به گونه‌ای در اطراف این دریاچه شگفت‌آور بنا شده است. دریاچه زوریخ یکی از جاذبه‌های اصلی این شهر است و بسیار مورد توجه گردشگران قرار می‌گیرید، علاوه بر این می‌توان با سوار شدن بر قایق به این سو و آن سوی شهر رفت و از زیبایی هایش دیدن کرد.

تور زوریخ | خیابان بانهوف

یکی از خیابان‌های اصلی و شلوغ شهر زوریخ از بانهوف نام دارد. این خیابان که از ایستگاه قطار شهر زوریخ تا دریاچه کشیده شده، یکی از جذاب‌ترین خیابان‌های اروپا برای خرید کردن محسوب می‌شود. خیابان بانهوف سراسر مزین به فواره‌های آب، هنرهای خیابانی و ساختمان‌های خاص است.

تور زوریخ | کلیسای زنان

کلیسای fraumunster که به معنای کلیسای زنان است، یک کلیسای قرون وسطایی است که معماری سبک گوتیک آن توجه زیادی به خود جلب می‌کند. در سال 1970 هنرمند فرانسوی Marc Chagall پنج پنجره‌ی این کلیسا را به هنر خود مزین کرد و زیبایی دیگری بر این کلیسای تاریخی اضافه نمود.

تور زوریخ | موزه ملی سوئیس

در یک ساختمان قلعه مانند با سبک معماری نئو گوتیک، موزه‌ای بی‌نظیر قرار دارد که تاریخ فرهنگی تمام سوئیس را به نمایش می‌گذارد. این موزه که بزرگ‌ترین مجموعه تاریخی در سوئیس محسوب می‌شود شامل اشیا تاریخی از دوران ماقبل تاریخ تا قرن بیستم میلادی است.

فرودگاه های شهر زوریخ

شلوغ ترین فرودگاه بین المللی در کشور سوئیس در شهر زوریخ قرار دارد زیرا هر ساله تعداد زیادی گردشگر خارجی به این شهر وارد می شوند. شهرت جهانی زوریخ علت اصلی انتخاب گردشگران است. شما در تور زوریخ می توانید از موزه ها، دانشگاه های زوریخ، برج ساعت، بناهای تاریخی، خیابان های مشهور این شهر و بسیاری دیگر از جاذبه های دیدنی آن دیدن کنید و با کوله باری از تجربه و فرهنگ جدید از این شهر خارج شوید. در ادامه با مراکز تفریحی و گردشگری زوریخ، بازارها و مراکز خرید آن، آب و هوای زوریخ و بهترین زمان سفر به زوریخ آشنا خواهید شد تا از این اطلاعات در زمان تور زوریخ  استفاده نمایید.

وضعیت آب‌ و‌ هوایی شهر زوریخ

زوریخ یکی از بهترین و خوش آب و هوا ترین شهرهای سوئیس است که با آب و هوای چهار فصل خود میزبان گردشگران زیادی است. آب و هوا در این شهر معتدل است. اگر در فصل زمستان قصد استفاده از تور زوریخ را دارید باید بدانید که این شهر در زمستان دمای زیر صفر درجه سانتی گراد و در تابستان دمای 30 درجه سانتی گراد دارد.

 

هزینه‌ ها و قیمت تور زوریخ

در زوریخ هزینه اقامت در هتل ها متفاوت است شما می توانید در تور زوریخ بر حسب توانایی مالی خود در هتل های گران قیمت و لوکس هم اقامت کنید و یا هتل های ارزان قیمت را انتخاب نمایید. اگر قصد دارید در هتل های ارزان زوریخ اقامت کنید باید بدانید که هزینه اقامت در این هتل ها معمولا از شبی 90 فرانک شروع می شود البته این هتل ها دارای امکانات پایه از جمله وای فای رایگان، حمام اختصاصی، تلویزیون و تخت هستند.

هزینه غذا در زوریخ گران است. اگر قصد دارید قیمت تور زوریخ  خود را کمی ارزان تر به نتیجه برسانید بهتر است که خودتان آشپزی کنید. شما می توانید مواد غذایی مانند پاستا، مرغ، سبزیجات و سایر اقلام غذایی را با قیمت های مناسب از سوپرمارکت های شهر تهیه کنید. البته در این سوپر مارکت ها غذاهای نیمه آماده هم وجود دارند که قیمت نسبتا مناسبی دارند. اگر قصد دارید غذاها را آماده بخورید بهتر است که وعده های غذایی خود را در کافه ها میل کنید زیرا رستوران های اصلی و معروف شهر برای استارتر، دسر و غذای اصلی هزینه های زیادی دریافت می کنند.

برای جا به جایی در زوریخ وسایل حمل و نقل زیادی وجود دارد و از آنجایی که هزینه تاکسی زیاد است مجبور به استفاده از آن نیستید. کرایه تاکسی ها در زوریخ معمولا از 6 فرانک شروع می شود و میزان محاسبه آن کیلومتری است. شما می توانید برای حمل و نقل از قطار، اتوبوس ویا تراموا استفاده کنید با این کار هم در هزینه ها و هم در وقت خود صرفه جویی کرده اید. البته شما در تور زوریخ خود می توانید دوچرخه هایی را به صورت رایگان کرایه کنید و در شهر دوچرخه سواری کنید با این کار هزینه های شما به میزان قابل توجهی کاهش می یابد.


موضوعات مرتبط: آژانس های مسافرتی , سفر , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


راهنمای جامع استخراج ارز دیجیتال
سه شنبه 4 مرداد 1401 ساعت 22:31 | بازدید : 348 | نویسنده : علی | ( نظرات )

آشنایی با استخراج ارز دیجیتال در دلفین وست 

 

استخراج ارز دیجیتال

 

در این مقاله برای شما مطالب جدید و جذابی گردآوری شده است که می‌تواند شما را به هدف کسب ثروت بیشتر نزدیک کند. استخراج ارز دیجیتال مسئله کلیدی این مقاله است که ابتدا به توصیف آن می‌پردازیم. با پایان این متن تمامی اطلاعات مربوط به استخراج ارز دیجیتال و تمامی موارد مرتبط با آن از قبیل فارم ماینینگ، ریگ ماینینگ و کلود ماینینگ را خواهید آموخت.

استخراج ارز دیجیتال چیست؟

به طور کلی می‌توان گفت که برداشت رمزارزها را استخراج یا ماینینگ می‌گویند. برخی از مراکز یا افراد در سراسر جهان با کمک تجهیزات مخصوص اقدام به استخراج رمزارزها می‌کنند. این تجهیزات مجموعه‌ای از سخت‌افزارهای کامپیوتری، دستگاه‌ها و فارم را شامل می‌شود که با هم در ادامه این مطلب مروری بر آن‌ها خواهیم داشت.

ابتدا باید بدانید که استخراج ارز دیجیتال را ماینینگ و افراد و دستگاه‌هایی که این کار را انجام می‌دهند ماینر می‌نامند. اما منظور از ماینینگ و ماینر به طور دقیق‌تر چیست؟

منظور از Mining چیست؟

ماینینگ فرایندی است که طی آن رمز ارزهای جدید کشف شده و وارد بازار می‌شوند و بدین صورت در این بازار به گردش در می‌آیند. در فرایند Mining افراد با کمک توانایی و دانش خود در کنار استفاده از سخت‌افزارها و نرم‌افزارهای کامیپوتری به بازار رمز ارزها کمک کرده و پاداش خود را در قالب استخراج ارز دیجیتال یا دریافت رمز ارز دریافت می‌کنند.

 

برای استخراج رمز ارز شما ابتدا باید توانایی بالایی در ریاضی و کامپیوتر داشته باشید. سپس با استفاده از حل معادلات ریاضی با کمک کامپیوتر شما قادر به دریافت رمز ارز خواهید شد.

ماینینگ در حقیقت اعتبارسنجی بلاک‌های داده‌ها و افزودن آن‌ها به بلاکچین‌ها است.

این کار به دلیل میزان مصرف بالای برق و استهلاک تجهیزات به هزینه نسبتا زیادی نیاز دارد و فرایندی دشوار است. از سوی دیگر برای استخراج ارز دیجیتال شما باید تجهیزات کامل و مجوزهای لازم را داشته باشید.

ماینر کیست و چه کاری انجام می دهند؟

به طور کلی ماینر در حیطه رمز ارزها دو معنا را در ذهن ما القا می‌کند. در معنای اول ماینر به افرادی گفته می‌شود که عمل ماینینگ را انجام می‌دهند و در معنای دوم ماینر به دستگاه‌های لازم برای استخراج ارز دیجیتال اتلاق می‌شود.

در این بخش ما با معنای اول ماینر یعنی افراد سروکار داریم و در بخش ریگ ماینینگ به معنای دوم آن یعنی دستگاه‌ها خواهیم پرداخت.

ماینرها افرادی با توانایی بالا در حل معاملات ریاضی و کار با کامپیوترهای بسیار پیشرفته هستند. این افراد با کمک نرم‌افزارهای کامپیوتری اقدام به رمزگشایی بلاک‌های داده‌ها کرده و امنیت دنیای رمز ارز را فراهم می‌کنند.

برای درک بهتر وظیفه ماینرها بهتر است ابتدا با سیستم رمز ارزها آشنا شوید.

سیستم دنیای ارز دیجیتال

سیستم ارز دیجیتال بنا به امنیت بالای آن مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. اگر به امنیت این سیستم شک دارید، باید امنیت آن را با سیستم بانکداری مقایسه کنید که متوجه شوید تا چه حد در سیستم رمز ارز امنیت وجود دارد. در ادامه به مقایسه این دو سیستم خواهیم پرداخت.

سیستم بانک‌ها به صورت سیستمی متمرکز است. بدین صورت که تمامی سیستم‌های جزئی به یک سیستم مرکزی وصل می‌شوند. اما سیستم ارز دیجیتال متمرکز نیست؛ بلکه غیرمتمرکز و توزیع شده است. که به این سیستم غیرمتمرکز بلاکچین می‌گویند.

در سیستم متمرکز بانکداری شما برای انجام هرکاری باید به دفتر اصلی آن مراجعه کنید و تنها راه دسترسی به حساب‌های خود از طریق سیستم متمرکز بانکداری است.

اما در سیستم غیرمتمرکز رمز ارزها هر فردی قادر خواهد بود به این سیستم دسترسی پیدا کند و به راحتی ارزهای خود را جابجا یا ارسال و دریافت کند.

از سوی دیگر در سیستم رمزارزها اطلاعات در یک سیستم ذخیره نمی‌شوند بلکه سیستمی گسترده و توزیع شده برای آن تعبیه شده است که تمامی افراد امکان دسترسی به این سیستم را دارند.

این موضوع باعث می‌شود که معامله‌ها در کامپیوترهای مختلفی در سراسر جهان ذخیره بشوند و دسترسی و هک ارزهای دیگران غیرممکن شود.

از آن‌جایی که سیستم بانکی برای بررسی رمز ارزها وجود ندارد، معاملات باید از طریق الگوریتم‌های رمزنگاری شده تایید شوند که این وظیفه بر عهده ماینرها است.

وظیفه ماینرها در خصوص استخراج ارز دیجیتال چیست؟

ماینرها محاسبه این معاملات رمزنگاری شده را انجام می‌دهند. برای انجام هر معامله ابتدا باید مراحل بسیاری در کامپیوتر طی شوند تا آن معامله در بلاکچین ثبت شود.

ماینرها بلاک‌ها را کامل کرده، آن‌ها را تایید می‌کنند و در نهایت به بلاکچین می‌افزایند. این عمل به منظور پیشگیری از کلاهبرداری با رمزارزها صورت می‌گیرد. در صورتی‌که این ارزها رمزنگاری و تایید نشوند، فرد می‌تواند بارها با کپی ارزهای خود معامله کند!

به همین دلیل ماینرها بررسی و تایید ارزها را انجام می‌دهند و پاداش می‌گیرند. به این صورت راهی برای کلاهبرداری باقی نمی‌ماند.

 

ماینرها داده‌ها را در قالب بلاک‌هایی با حجم 1 مگابایت دسته‌بندی کرده و وارد بلاکچین می‌کنند. اما دقت داشته باشید بلاکی با حجم 1 مگابایت گاه تنها یک معامله را دربردارد و گاه چندین هزار معامله در آن جای می‌گیرند.

اما کار به اینجا ختم نمی‌شود. گاه ماینر یک بلاک را ایجاد و تایید می‌کند اما هیچ ارزی در قبال آن دریافت نمی‌کند. برای دریافت ارز شما باید بسیار تلاش کنید و آنقدر خوش شانس باشید که پیش از دیگر ماینرها به پاسخ درست برای حل مسئله برسید.

در صورتی‌که اولین نفر باشید که مسئله را حل می‌کنید، مقداری بیت کوین به عنوان پاداش دریافت خواهید کرد. متاسفانه تا پایان حل مسئله راهی برای دانستن این موضوع وجود ندارد که آیا پیش‌تر مشکل حل شده است یا خیر. بنابراین شاید بعد از سپری کردن زمان و انرژی بسیار هیچ پاداشی دریافت نکنید.


موضوعات مرتبط: سرمایه گذاری , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


آشنایی با قیمت غذای سگ پتچی
سه شنبه 4 مرداد 1401 ساعت 10:19 | بازدید : 311 | نویسنده : علی | ( نظرات )

قیمت غذای سگ پتچی در دیجی پت 

 

قیمت غذای سگ پتچی

 

 

تغذیه مناسب مهم‌ترین عامل در سلامت و طول عمر سگ‌هاست و ما صاحبان سگ به دنبال بهترین غذا برای سگمون هستیم. غذای خشک سگ به اعتقاد دامپزشکان بهترین و سالم‌ترین نوع غذا برای سگه و اکثر صاحبان سگ هم از این رژیم غذایی استفاده می‌کنن. به خاطر اهمیت این موضوع و تنوع بالای محصولات، امروز تصمیم گرفتیم در این مقاله در مورد راهنمای انتخاب بهترین غذای خشک سگ صحبت کنیم و بهتون بگیم که بهترین غذای سگ چه ویژگی‌هایی باید داشته باشه. با ما در پت پرس همراه باشید.

بهترین رژیم غذایی برای سگ چیه؟

شاید شما هم دوست داشته باشین هرچی دوست دارید به عنوان غذای خونگی به سگتون بدید؛ اما این کار یه شرط مهم داره. اونم اینکه ترکیبات و مقدار اونا باید کاملا بالانس شده و متناسب با نیازهای تغذیه‌‍ای سگ باشه.

غذای خونگی اگه براساس دستور غذای دامپزشک تهیه نشه نمی‌تونه نیازهای تغذیه‌ای سگ رو تامین کنه و در دراز مدت باعث مشکلات سلامتی زیادی می‌شه.

برای همین توصیه می‌کنیم برای رژیم همیشگی سگتون از غذاهای تجاری برندهای معتبر یا غذای خانگی نوشته شده توسط دامپزشک استفاده کنید.

غذای خانگی برای سگ 

دلایل زیادی مثل گرون شدن قیمت ارز، ممنوع شدن واردات غذای سگ خارجی و اهمیت به تازگی و کیفیت مواد اولیه باعث می‌شن صاحبا به سمت غذای خانگی سگ بیان. همونطور که در بخش قبل هم گفتیم غذای خونگی فقط در صورتی که بالانس شده می‌تونه برای سگ مفید و کافی باشه.

ولی بالانس کردن ترکیبات غذا کاری تخصصی و پیچیده است و نیاز به تخصص دامپزشک داره.

خیالت راحت، ما این راهو بلدیم و دامپزشکای پت پرس می‌تونن یه برنامه غذایی ویژه و اختصاصی برای سگ شما بنویسن. کافیه مشخصاتی مثل نژاد، وزن، سن، فعالیت و … رو به ما بدین و بعد، کامل‌ترین و بهترین برنامه غذایی رو برای سگ عزیزتون تحویل بگیرین.

 

غذای خشک سگ پتچی مدل Puppy X-Small وزن 1.7 کیلوگرم

ترکیبات این محصول شامل: سینه مرغ ، چربی مرغ ، گوشت بره ، هویج کرنبری ، کدوی حلوایی ، بروکلی ، سیب تخم مرغ ، برنج قهوه ای ، کدو ، مکمل روی روغن ماهی کاد ، کلسیم افزوده ، تیامین آمینو اسید های مس ، رایحه های ضد استرس می باشد که گوشت تازه بره و مرغ به عنوان منبع پروتئین و هویج و کرنبری برای تامین آنتی اکسیدان در نظر گرفته شده است. غذای خشک سگ پتچی نیز برای کنترل میزان استرس در توله سگ ها، محافظت از پوست و مو، رشد متناسب اسکلت و عضله، طعم انتخاب شده تحریک کننده اشتها در توله سگ ها، حاوی امگا 3 و اسید چرب با میزان متناسب و سگها در آب و هوای خاور میانه ای طراحی و تولید شده اند. این غذای سگ به منظور تامین انرژی سگ های نژاد کوچک . سلامت دستگاه گوارش . حذف جرم دندان . تقویت سیستم ایمنی بدن . غذای کامل و بالانس شده نیز تهیه شده است.

 

راهنمای خرید غذای خشک سگ پتچی Junior Small & Mini وزن 1.7 کیلوگرم حیوانات خانگی

 

 

ایا به دنبال خرید غذای خشک سگ پتچی Junior Small & Mini وزن 1.7 کیلوگرم حیوانات خانگی هستید ؟
اجازه بدهید ما شمارا در این راهنمای خرید ، راهنمایی کنیم تا غذای خشک سگ پتچی Junior Small & Mini وزن 1.7 کیلوگرم حیوانات خانگی با کیفیت و قیمت مناسب خریداری کنید
باید یک سری مسائل را برای خرید این محصول در نظر بگیرید تا کالای خوبی خرید کنید

نکات مهم برای خرید غذای خشک سگ پتچی Junior Small & Mini وزن 1.7 کیلوگرم حیوانات خانگی

ارزان بودن زیاد روی ارزان بودن غذای خشک سگ پتچی Junior Small & Mini وزن 1.7 کیلوگرم حیوانات خانگی حساس نباشید ، خرید با قیمت منصفانه کار درستی است زیرا ممکن است کالا تقلبی را به شما ارزان بفروشند و شماهمان لحظه متوجه نشوید ولی بعد از مدتی استفاده محصول شما شروع به ایراد پیدا کردن بکند.
رضایت خریداران به رضایت خریداران از شرکتی که غذای خشک سگ پتچی Junior Small & Mini وزن 1.7 کیلوگرم حیوانات خانگی را میفروشد توجه کنید ، ممکن است فروشگاهی قیمت مناسبتری بدهد ولی محصولاتی که به دست خریداران میرسد کیفیت مطلوبی نداشته باشد
کامنت های خریداران کامنت های خریداران غذای خشک سگ پتچی Junior Small & Mini وزن 1.7 کیلوگرم حیوانات خانگی دیجی کالا را بخوانید و از تجربیات دیگر خریداران استفاده کنید و با دقت بیشتری خرید کنید
خدمات پس از فروش به گارانتی و شرکتی که محصول غذای خشک سگ پتچی Junior Small & Mini وزن 1.7 کیلوگرم حیوانات خانگی را میخرید دقت کنید ، گارانتی مادام العمر یعنی عمر مفید محصول، نه تا ابد، برای همین از شرکت پرس و جو کنید که عمر مفید این محصول چقدر است
مشخصات محصول مشخصات کلی غذای خشک سگ پتچی Junior Small & Mini وزن 1.7 کیلوگرم حیوانات خانگی را بخوانید تا مطمئن شوید این همان محصولی است که شما میخواهید بخرید ، گاهی اوقات ممکن است این محصول کاربردی برای شما نداشته باشد ، یا برعکس قابلیت هایی داشته باشد که شما خبر ندارید

 

 

 

 

 

سوالات شما درباره غذای خشک سگ پتچی Junior Small & Mini وزن 1.7 کیلوگرم حیوانات خانگی

اگر سوالی درباره غذای خشک سگ پتچی Junior Small & Mini وزن 1.7 کیلوگرم حیوانات خانگی ذهن شمارا مشغول کرده ، و یا در هنگام خرید از چیزی درباره این محصول نا مطمئن هستید ، میتوانید در بخش پرسش و پاسخ دیجی کالا مطرح کنید تا فروشنده به شما پاسخ دهد

یا در بین سوال دیگر کاربران جستجو کنید تا شاید سوال خود را بیابید . همچنین در بخش نظرات هم میتوانید اطلاعات بیشتری درباره این محصول کشف کنید، پس همیشه در حال کسب اطلاعات باشید.

نحوه شناسایی غذای خشک سگ پتچی Junior Small & Mini وزن 1.7 کیلوگرم حیوانات خانگی تقلبی و سایر کالای های جعلی

نشانه های زیر می تواند به شما در شناسایی کالاهای نقض کننده حقوق مالکیت معنوی کمک کند

  • کیفیت غذای خشک سگ پتچی Junior Small & Mini وزن 1.7 کیلوگرم حیوانات خانگی را بررسی کنید. کیفیت کالاهای تقلبی اغلب پایین تر از کیفیت کالاهای اصلی است.
  • مراقب قیمت غذای سگ پتچی  پایین باشید.اگرچه همه تقلبی‌ها با قیمتی پایین‌تر از نسخه اصلی فروخته نمی‌شوند، قیمت مشکوک پایین همچنان یک شاخص خوب است. اگر واقعا خیلی مشکوک به نظر میرسد که با این قیمت تقلبی است، احتمالاً همینطور است.
  • بسته بندی غذای خشک سگ پتچی Junior Small & Mini وزن 1.7 کیلوگرم حیوانات خانگی را به دقت بررسی کنید. بسته بندی کالاهای متخلف اغلب مبهم است و نشانی سازنده و واردکننده را نشان نمی دهد.علاوه بر این، بسیاری از دارندگان حق، محصولات خود را با هولوگرام، شماره کنترل و/یا سایر اقدامات امنیتی علامت گذاری می کنند.آنها می توانند به شما کمک کنند تا بفهمید که آیا محصول اصلی است یا خیر.
  • بررسی کنید که آیا آرم ها و علائم تجاری به درستی نمایش داده می شوند.در نگاه اول، یک محصول متخلف ممکن است مشابه کالای اصلی باشد.با یک نگاه دقیق تر، ممکن است بتوانید برخی از تفاوت ها را شناسایی کنید.به عنوان مثال، لوگوها ممکن است بد تولید شوند و علائم تجاری عمداً یا تصادفاً اشتباه املایی داشته باشند.
  • هنگام خرید کالا از طریق اینترنت، برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد زنجیره تامین و اطمینان از اینکه کالا از منبع قانونی تهیه شده است،از پرسیدن سوالات دقیق از فروشندگان یا حراج داران دریغ نکنید .
  • راهنمای دستورالعمل را بررسی کنید.معمولاً باید به زبان شما باشد و حاوی اشتباهات گرامری یا املایی نباشد.
  • در صورت شک، با وب سایت سازنده محصول اصلی تماس بگیرید یا آن را بررسی کنید.بسیاری از دارندگان حق، اطلاعاتی در وب سایت های خود دارند تا به مشتریان کمک کنند تقلبی ها را شناسایی کنند، از جمله تصاویر و توضیحات نسخه های اصلی.

 

 

 

 

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


آشنایی با قیمت غذای سگ پتچی
سه شنبه 4 مرداد 1401 ساعت 10:19 | بازدید : 305 | نویسنده : علی | ( نظرات )

قیمت غذای سگ پتچی در دیجی پت 

 

قیمت غذای سگ پتچی

 

 

تغذیه مناسب مهم‌ترین عامل در سلامت و طول عمر سگ‌هاست و ما صاحبان سگ به دنبال بهترین غذا برای سگمون هستیم. غذای خشک سگ به اعتقاد دامپزشکان بهترین و سالم‌ترین نوع غذا برای سگه و اکثر صاحبان سگ هم از این رژیم غذایی استفاده می‌کنن. به خاطر اهمیت این موضوع و تنوع بالای محصولات، امروز تصمیم گرفتیم در این مقاله در مورد راهنمای انتخاب بهترین غذای خشک سگ صحبت کنیم و بهتون بگیم که بهترین غذای سگ چه ویژگی‌هایی باید داشته باشه. با ما در پت پرس همراه باشید.

بهترین رژیم غذایی برای سگ چیه؟

شاید شما هم دوست داشته باشین هرچی دوست دارید به عنوان غذای خونگی به سگتون بدید؛ اما این کار یه شرط مهم داره. اونم اینکه ترکیبات و مقدار اونا باید کاملا بالانس شده و متناسب با نیازهای تغذیه‌‍ای سگ باشه.

غذای خونگی اگه براساس دستور غذای دامپزشک تهیه نشه نمی‌تونه نیازهای تغذیه‌ای سگ رو تامین کنه و در دراز مدت باعث مشکلات سلامتی زیادی می‌شه.

برای همین توصیه می‌کنیم برای رژیم همیشگی سگتون از غذاهای تجاری برندهای معتبر یا غذای خانگی نوشته شده توسط دامپزشک استفاده کنید.

غذای خانگی برای سگ 

دلایل زیادی مثل گرون شدن قیمت ارز، ممنوع شدن واردات غذای سگ خارجی و اهمیت به تازگی و کیفیت مواد اولیه باعث می‌شن صاحبا به سمت غذای خانگی سگ بیان. همونطور که در بخش قبل هم گفتیم غذای خونگی فقط در صورتی که بالانس شده می‌تونه برای سگ مفید و کافی باشه.

ولی بالانس کردن ترکیبات غذا کاری تخصصی و پیچیده است و نیاز به تخصص دامپزشک داره.

خیالت راحت، ما این راهو بلدیم و دامپزشکای پت پرس می‌تونن یه برنامه غذایی ویژه و اختصاصی برای سگ شما بنویسن. کافیه مشخصاتی مثل نژاد، وزن، سن، فعالیت و … رو به ما بدین و بعد، کامل‌ترین و بهترین برنامه غذایی رو برای سگ عزیزتون تحویل بگیرین.

 

غذای خشک سگ پتچی مدل Puppy X-Small وزن 1.7 کیلوگرم

ترکیبات این محصول شامل: سینه مرغ ، چربی مرغ ، گوشت بره ، هویج کرنبری ، کدوی حلوایی ، بروکلی ، سیب تخم مرغ ، برنج قهوه ای ، کدو ، مکمل روی روغن ماهی کاد ، کلسیم افزوده ، تیامین آمینو اسید های مس ، رایحه های ضد استرس می باشد که گوشت تازه بره و مرغ به عنوان منبع پروتئین و هویج و کرنبری برای تامین آنتی اکسیدان در نظر گرفته شده است. غذای خشک سگ پتچی نیز برای کنترل میزان استرس در توله سگ ها، محافظت از پوست و مو، رشد متناسب اسکلت و عضله، طعم انتخاب شده تحریک کننده اشتها در توله سگ ها، حاوی امگا 3 و اسید چرب با میزان متناسب و سگها در آب و هوای خاور میانه ای طراحی و تولید شده اند. این غذای سگ به منظور تامین انرژی سگ های نژاد کوچک . سلامت دستگاه گوارش . حذف جرم دندان . تقویت سیستم ایمنی بدن . غذای کامل و بالانس شده نیز تهیه شده است.

 

راهنمای خرید غذای خشک سگ پتچی Junior Small & Mini وزن 1.7 کیلوگرم حیوانات خانگی

 

 

ایا به دنبال خرید غذای خشک سگ پتچی Junior Small & Mini وزن 1.7 کیلوگرم حیوانات خانگی هستید ؟
اجازه بدهید ما شمارا در این راهنمای خرید ، راهنمایی کنیم تا غذای خشک سگ پتچی Junior Small & Mini وزن 1.7 کیلوگرم حیوانات خانگی با کیفیت و قیمت مناسب خریداری کنید
باید یک سری مسائل را برای خرید این محصول در نظر بگیرید تا کالای خوبی خرید کنید

نکات مهم برای خرید غذای خشک سگ پتچی Junior Small & Mini وزن 1.7 کیلوگرم حیوانات خانگی

ارزان بودن زیاد روی ارزان بودن غذای خشک سگ پتچی Junior Small & Mini وزن 1.7 کیلوگرم حیوانات خانگی حساس نباشید ، خرید با قیمت منصفانه کار درستی است زیرا ممکن است کالا تقلبی را به شما ارزان بفروشند و شماهمان لحظه متوجه نشوید ولی بعد از مدتی استفاده محصول شما شروع به ایراد پیدا کردن بکند.
رضایت خریداران به رضایت خریداران از شرکتی که غذای خشک سگ پتچی Junior Small & Mini وزن 1.7 کیلوگرم حیوانات خانگی را میفروشد توجه کنید ، ممکن است فروشگاهی قیمت مناسبتری بدهد ولی محصولاتی که به دست خریداران میرسد کیفیت مطلوبی نداشته باشد
کامنت های خریداران کامنت های خریداران غذای خشک سگ پتچی Junior Small & Mini وزن 1.7 کیلوگرم حیوانات خانگی دیجی کالا را بخوانید و از تجربیات دیگر خریداران استفاده کنید و با دقت بیشتری خرید کنید
خدمات پس از فروش به گارانتی و شرکتی که محصول غذای خشک سگ پتچی Junior Small & Mini وزن 1.7 کیلوگرم حیوانات خانگی را میخرید دقت کنید ، گارانتی مادام العمر یعنی عمر مفید محصول، نه تا ابد، برای همین از شرکت پرس و جو کنید که عمر مفید این محصول چقدر است
مشخصات محصول مشخصات کلی غذای خشک سگ پتچی Junior Small & Mini وزن 1.7 کیلوگرم حیوانات خانگی را بخوانید تا مطمئن شوید این همان محصولی است که شما میخواهید بخرید ، گاهی اوقات ممکن است این محصول کاربردی برای شما نداشته باشد ، یا برعکس قابلیت هایی داشته باشد که شما خبر ندارید

 

 

 

 

 

سوالات شما درباره غذای خشک سگ پتچی Junior Small & Mini وزن 1.7 کیلوگرم حیوانات خانگی

اگر سوالی درباره غذای خشک سگ پتچی Junior Small & Mini وزن 1.7 کیلوگرم حیوانات خانگی ذهن شمارا مشغول کرده ، و یا در هنگام خرید از چیزی درباره این محصول نا مطمئن هستید ، میتوانید در بخش پرسش و پاسخ دیجی کالا مطرح کنید تا فروشنده به شما پاسخ دهد

یا در بین سوال دیگر کاربران جستجو کنید تا شاید سوال خود را بیابید . همچنین در بخش نظرات هم میتوانید اطلاعات بیشتری درباره این محصول کشف کنید، پس همیشه در حال کسب اطلاعات باشید.

نحوه شناسایی غذای خشک سگ پتچی Junior Small & Mini وزن 1.7 کیلوگرم حیوانات خانگی تقلبی و سایر کالای های جعلی

نشانه های زیر می تواند به شما در شناسایی کالاهای نقض کننده حقوق مالکیت معنوی کمک کند

  • کیفیت غذای خشک سگ پتچی Junior Small & Mini وزن 1.7 کیلوگرم حیوانات خانگی را بررسی کنید. کیفیت کالاهای تقلبی اغلب پایین تر از کیفیت کالاهای اصلی است.
  • مراقب قیمت غذای سگ پتچی  پایین باشید.اگرچه همه تقلبی‌ها با قیمتی پایین‌تر از نسخه اصلی فروخته نمی‌شوند، قیمت مشکوک پایین همچنان یک شاخص خوب است. اگر واقعا خیلی مشکوک به نظر میرسد که با این قیمت تقلبی است، احتمالاً همینطور است.
  • بسته بندی غذای خشک سگ پتچی Junior Small & Mini وزن 1.7 کیلوگرم حیوانات خانگی را به دقت بررسی کنید. بسته بندی کالاهای متخلف اغلب مبهم است و نشانی سازنده و واردکننده را نشان نمی دهد.علاوه بر این، بسیاری از دارندگان حق، محصولات خود را با هولوگرام، شماره کنترل و/یا سایر اقدامات امنیتی علامت گذاری می کنند.آنها می توانند به شما کمک کنند تا بفهمید که آیا محصول اصلی است یا خیر.
  • بررسی کنید که آیا آرم ها و علائم تجاری به درستی نمایش داده می شوند.در نگاه اول، یک محصول متخلف ممکن است مشابه کالای اصلی باشد.با یک نگاه دقیق تر، ممکن است بتوانید برخی از تفاوت ها را شناسایی کنید.به عنوان مثال، لوگوها ممکن است بد تولید شوند و علائم تجاری عمداً یا تصادفاً اشتباه املایی داشته باشند.
  • هنگام خرید کالا از طریق اینترنت، برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد زنجیره تامین و اطمینان از اینکه کالا از منبع قانونی تهیه شده است،از پرسیدن سوالات دقیق از فروشندگان یا حراج داران دریغ نکنید .
  • راهنمای دستورالعمل را بررسی کنید.معمولاً باید به زبان شما باشد و حاوی اشتباهات گرامری یا املایی نباشد.
  • در صورت شک، با وب سایت سازنده محصول اصلی تماس بگیرید یا آن را بررسی کنید.بسیاری از دارندگان حق، اطلاعاتی در وب سایت های خود دارند تا به مشتریان کمک کنند تقلبی ها را شناسایی کنند، از جمله تصاویر و توضیحات نسخه های اصلی.

 

 

 

 

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


آموزش صرافی کوینکس همراه با دلفین وست
سه شنبه 4 مرداد 1401 ساعت 1:20 | بازدید : 312 | نویسنده : علی | ( نظرات )

دلفینوست و آموزش صرافی کوینکس

 

آموزش صرافی کوینکس

 

 

با توجه به اینکه در روزهای اخیر صرافی بایننس، بزرگترین صرافی ارزهای رمزنگاری شده، احراز هویت را برای کاربران خود الزامی کرده است، کاربران ایرانی به دنبال یافتن یک صرافی جایگزین برای انجام معامله ی ارزهای دیجیتال می باشند. کوینکس که در سال 2017 راه اندازی شد، یک پلتفرم مبادله ارزهای رمزنگاری شده است که به خاطر ویژگی های فراوانی که دارد، انتظارات معامله گران را برآورده می کند. در این مقاله قصد داریم تا با ویژگی های صرافی کوینکس و نحوه کار با آن آشنا شویم.

صرافی CoinEx، یک پلتفرم چند منظوره اختصاص داده شده به ارزهای دیجیتال

CoinEx دارای یک اکوسیستم کامل برای تجارت و سرمایه گذاری در دارایی های رمزنگاری شده است. CoinEx از چندین زبان پشتیبانی می کند و در نزدیک به 100 کشور خدمات ارائه می دهد. در زمان نگارش این مقاله، نزدیک به 300 ارز رمزنگاری شده در این پلتفرم در دسترس است که البته شامل بیت کوین، اتر و همه دارایی های اصلی رمزنگاری شده است. یک ویژگی مهم، نقدینگی و حجم کوینکس است و به اندازه ای می باشد که معاملات شما تحت تاثیر لغزش یا اسلیپیج قرار نگیرد. 

هزینه های پلتفرم و توکن CET 

توکن CET پلتفرم CoinEx، مزایای زیادی را برای دارندگان آن به ارمغان می آورد. اولین مورد استفاده، کاهش هزینه های معاملاتی می باشد. با استفاده از توکن های CET برای پرداخت هزینه های معاملات در بازار اسپات، می توانید کارمزد معاملات را تا 30 درصد کاهش دهید. در کوینکس، هزینه های معاملاتی در حال حاضر نسبت به برخی از رقبای خود نسبتا پایین است، به طور پیش فرض حدود 0.2 درصد. با استفاده از توکن های CET که در کیف پول خود در صرافی دارید، این هزینه ها با هر معامله به 0.14 درصد کاهش می یابد. 

اگر می خواهید پلتفرم از CET شما برای پرداخت هزینه ها استفاده کند، از رابط تجاری، باید کادر "CET Deduction" را علامت بزنید. توجه داشته باشید که هرچه تعداد توکن CET در کیف پول شما بیشتر باشد، می توانید از رتبه های VIP صعود کرده و هزینه های پیش فرض حساب خود را کاهش دهید. 

دیگر ویژگی های توکن CET 

از زمان راه اندازی آن در ژانویه 2018، توکن CET از طریق ایردراپ ها، تخفیف کارمزد معامله، تبلیغات و موارد دیگر صادر و توزیع شده است. علاوه بر این، کوینکس در بازارهای ثانویه توکن های CET را خریداری می کند که 50 درصد از سود روزانه آن از کارمزد تراکنش تامین می شود. CoinEx این کار را می کند تا مقدار قابل توجهی از توکن CET را در پایان هر سه ماه بسوزاند. این مکانیسم ضد تورمی تعداد توکن های در گردش در بازارها را کاهش می دهد و به حفظ ارزش توکن CET در بلند مدت کمک می کند. کوینکس این روند را تا زمانی ادامه می دهد که مجموع عرضه CET به 3 میلیارد واحد کاهش یابد. 

علاوه بر پرداخت هزینه در پلتفرم معاملاتی، CET همچنین نماد بومی CoinEx Smart Chain (CSC) است: یک بلاک چین برای توسعه دهندگان مایل به ایجاد برنامه های کاربردی. CET به شما امکان می دهد هزینه استفاده از این برنامه ها را بپردازید. علاوه بر این، کاربرانی که توکن CET دارند می توانند برای کمپین های تبلیغاتی کوینکس، مانند ایردراپ ها یا دسترسی به شتاب دهنده پروژه پلتفرم، شرایط ویژه ای کسب کنند.

آموزش صرافی کوینکس 

نکته مهم در آموزش صرافی کوینکس : با اینکه صرافی کوینکس اعلام کرده است که با کاربران ایرانی مشکلی نداشته و حتی احراز هویت را نیز برای آنها انجام می دهد، اما برای احتیاط بیشتر، برای کار با این صرافی نیز از یک فیلترشکن آی پی ثابت با آی پی سایر کشورها استفاده کرده و از احراز هویت حساب خود در این صرافی خودداری نمایید.

برای افتتاح حساب در صرافی کوینکس، به سایت coinex.com مراجعه کرده و در گوشه ی بالا سمت راست، sign up یا ثبت نام را انتخاب نمایید. سپس در صفحه باز شده، ابتدا ایمیل خود را وارد نموده و در خواست کد تایید ایمیل را انتخاب نمایید. پس از ارسال کد تایید به ایمیلتان، آنرا در کادر مربوطه وارد نمایید. سپس رمز عبور خود را نیز در کادر مربوطه وارد کرده و در کادر بعدی آنرا تایید کنید. دقت کنید که رمز عبوری قوی برای حساب خود انتخاب نمایید.

در مرحله بعد، باید یک لایه امنیتی به حساب خود اضافه کنید که کوینکس به دو روش ارائه می دهد: احراز هویت دو مرحله ای از طریق Google Authenticator یا تأیید از طریق SMS. با توجه به اینکه بهتر است هویت ایرانی شما فاش نشود، بنابراین باید احراز هویت دو مرحله ای از طریق اپلیکیشن گوگل را را انتخاب کنید. 

برای استفاده از Google Authenticator ابتدا این برنامه را در تلفن همراه اندروید یا ios خود بارگیری و نصب نمایید. پس از باز کردن برنامه در تلفن همراه، علامت "+" را در گوشه ی سمت راست انتخاب کرده و گزینه ی اسکن بارکد را انتخاب نمایید. سپس در داخل سایت، کد QR نمایش داده شده را اسکن کنید و حتما کلید خصوصی نمایش داده شده در زیر آنرا در جایی یادداشت نمایید. اگر برنامه Google Authenticator از تلفن همراه شما حذف شود، دیگر نمی توانید به حساب کوینکس خود متصل شوید مگر اینکه این کلید را در جایی ذخیره کرده باشید و برای اتصال مجدد حسابتان به Google Authenticator از آن استفاده کنید. 

 

آموزش ورود به حساب، واریز و برداشت ارزهای دیجیتال در صرافی کوینکس

برای ورود به حسابتان در صرافی کوینکس، بعد از ورود به سایت، در گوشه ی بالا سمت راست، روی Sign In کلیک کنید. سپس ایمیل و رمز عبور خود را وارد کرده و در مرحله ی بعد رمز یک بار مصرف ساخته شده توسط Google Authenticator را وارد نمایید. اکنون شما وارد حساب کاربریتان شده اید. 

برای واریز ارزهای دیجیتال به حسابتان (به عنوان مثال، تتر)، در گوشه ی بالای سمت راست، در تب Assets، گزینه Deposit را انتخاب نمایید. USDT را جست و جو کرده و نوع شبکه آنرا انتخاب نمایید. سپس آدرس نمایش داده شده را کپی کرده و تترهای خود را به این آدرس واریز نمایید. هم چنین با نگه داشتن نشانگر خود روی گزینه کد QR، می توانید با اسکن کد QR نمایش داده شده نیز واریزهای خود را به این آدرس انجام دهید.


موضوعات مرتبط: سرمایه گذاری , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


آشنایی با انواع غذای خشک و مرطوب برای حیوانات
دو شنبه 3 مرداد 1401 ساعت 21:28 | بازدید : 225 | نویسنده : علی | ( نظرات )

انواع غذای خشک و مرطوب برای حیوانات در دیجی پت 

 

انواع غذای خشک و مرطوب

 

وقتی صحبت از غذای گربه می شود، گزینه های زیادی وجود دارد. صاحبان گربه های دوست داشتنی باید طعم های مختلف را از غذای خشک و مرطوب در نظر بگیرند.

اگر فکر کرده باشید که کدام یک از غذاهای مرطوب و خشک گربه بهتر است، هر دو گزینه عالی هستند. فقط مطمئن شوید که غذایی که انتخاب می کنید 100 درصد کامل و متعادل برای سن و مرحله زندگی گربه شماست. این در حالی است که بعضی از گربه ها (و صاحبان گربه) یکی را به دیگری ترجیح می دهند، اما بهترین گزینه ممکن است تغذیه گربه شما با هر دو مورد  انواع غذای خشک و مرطوب باشد.

غذای مرطوب

احتمالاً با غذای مرطوب در قوطی های کنسرو آشنا هستید و حتی ممکن است آن را در کیسه های ضخیم که به پوچ و یا سوپ معروف هستند نیز پیدا کنید.

غذای مرطوب گربه حداقل 65 درصد یا بیشتر رطوبت دارد. در نتیجه “نباید غذای مرطوب را بیش از 30 تا 60 دقیقه در فضای باز در معرض هوای آزاد قرار داد.”

غذای مرطوب گربه مزایای بسیاری دارد ، از جمله:

  • بافت ها و موادی که گربه ها دوست دارند
  • جویدن برای گربه ها راحت تر است
  • تنوع بیشتر در طعم و مدل
  • به افزایش میزان آب بدن کمک می کند

اگرچه تغذیه غذای مرطوب برای گربه شما خاص یا سلیقه ای به نظر می رسد، اما این چیزی بیش از یک میان وعده یا خوراکی است. غذای مرطوب گربه 100 درصد کامل و متعادل است و می تواند بخشی اساسی در رژیم غذایی گربه ها باشد.

غذای خشک

غذای خشک در میان بسیاری از دارندگان گربه محبوب است زیرا در بسته بندی های بزرگتر عرضه می شود و چون میزان رطوبت آن کمتر از 20 درصد است، ماندگاری آن حتی پس از باز شدن بیشتر است همچنین میتواند از نظر اقتصادی مقرون به صرفه تر هم باشد.

خطر کمتری برای رشد باکتری ها با غذای خشک وجود دارد، بنابراین غذای خشک را می توانید کل روز برای گربه خود را کنار بگذارید. دانه بندی ترد همچنین به کاهش پلاک و جرم در دندان گربه کمک می کند فقط گاها ممکن است جویدن غذای خشک گربه ممکن برای گربه های مسن تر دشوارتر باشد.

خب حالا غذای مرطوب بهتر است یا غذای خشک؟

در نهایت، گربه شما تصمیم خواهد گرفت که غذای خشک یا مرطوب را ترجیح می دهد. گرچه متخصصان تغذیه توصیه می کنند ترکیبی از غذای مرطوب و خشک باشد. این به گربه شما کمک می کند علاوه بر تنوع بخشیدن به انتخاب های غذایی بیشتر، رطوبت کافی به علاوه فوایدی که غذای خشک برای دندان دارد را یکجا داشته باشد.

گربه ها نوفیلیاک هستند، به این معنی که آنها از امتحان چیزهای جدید استقبال می کنند. آنها ممکن است از خوردن همان غذا روز به روز خسته شوند. مخلوط کردن غذای مرطوب و خشک گربه برای یک وعده غذایی یا به صورت جداگانه روش خوبی برای دادن تنوعی است که گربه شما استقبال می کند.

تأمین نیازها و خواسته های گربه شما نیز باعث تقویت ارتباط عاطفی شما می شود.

 

اگر به منظور خرید غذای خشک گربه وارد فروشگاه های مربوط به حیوانات خانگی یا پت شاپ ها شوید، معمولا مجموعه ای از غذاهای مختلف گربه ها اعم از خشک، مرطوب، کامل و مکمل را مشاهده می کنید.

غذای خشک گربه به غذایی گفته می شود که محتویات آن پخته شده و خشک شده و به شکل بیسکویت های ریز قهوه ای رنگ درآمده که برای مدت طولانی قابل نگهداری هستند.

فاکتورهای مختلف انتخاب غذای گربه

فاکتورهای زیادی برای انتخاب غذای مناسب گربه ها وجود دارد که باید در هنگام تغذیه آنها مورد توجه قرار گیرد. از جمله آنها می توان به:

- مقبولیت غذایی (کامل در مقابل مکمل)

- مرحله زندگی (بچه گربه ها، گربه های بالغ، گربه های پیر)

- حساسیت ها و سبک زندگی (پیشگیری از ایجاد هربال، عقیم سازی، خانگی بودن، پوست حساس و غیره)

- قیمت محصول

غذاهای کامل تمام مواد مغذی مورد نیاز (به استثنای آب) گربه شما را تامین می کند. غذاهای کمکی یا مکمل معمولاً غذاهایی هستند که خاصیت درمانی دارند و از نظر تغذیه ای ناقص هستند- آنها نباید بیش از 10٪ از رژیم غذایی گربه شما را تشکیل دهند. از سوی دیگر، رژیم های غذایی در طول زندگی از نظر غذایی باید متناسب با سن و سبک زندگی گربه شما انتخاب شوند. به عنوان مثال، بچه گربه های در حال رشد به پروتئین و کالری بیشتری احتیاج دارند، گربه های عقیم شده یا داخل منزل به کالری کمتری نیاز دارند و در رژیم های غذایی گربه های بزرگسال، سطح فسفر باید کاهش یابد تا به کلیه ها آسیب نرسد.

علاوه بر این، برخی از رژیم های غذایی گربه نیز برای نیازهای خاص سازگار هستند به عنوان مثال، می توان الیافی مانند پسیلیوم را برای جلوگیری از تشکیل هربال در معده گربه ها اضافه کرد و یا رژیم های غذایی را می توان با اسیدهای چرب تقویت کرد تا به پوست و پوشش گربه ها کمک کند.

در کنار شناخت تمامی این مسائل سوال اینجاست که برای تغذیه گربه ها غذای مرطوب مناسب است یا غذای خشک یا ترکیبی از این دو؟

بهترین غذا برای گربه

انتخاب بین غذای مرطوب در مقابل غذای خشک گربه گاهی دشوار است. اگر تعادل مناسبی بین آنها ایجاد شود، هر دو در نهایت منابع عالی تغذیه ای هستند. البته هر کدام از این غذاها مزایا و معایب خاص خود را دارند، در اینجا در رابطه با غذای خشک گربه نکاتی ذکر می شود.


موضوعات مرتبط: حیوانات خانگی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


پارک بازی گربه در وب سایت دیجی پت
دو شنبه 3 مرداد 1401 ساعت 8:18 | بازدید : 191 | نویسنده : علی | ( نظرات )

پارک بازی گربه و سگ چیه و چرا برای تربیت سگ لازمه؟

 

یکی از وسایل مورد نیاز و مهم برای نگهداری از گربه و  سگ، محوطه بازی یا پارک سگ هست. شاید ایده «محدود کردن فضای سگ» بنظرتون ظالمانه بیاد و ترجیح بدید توله سگ بامزه‌ای که تازه به خونه آوردید واسه خودش تو خونه ول بچرخه و راحت باشه. اما باید بدونید که پارک یکی از مهمترین مراحل در تربیت و آموزش سگ هستن و اگه دلتون یه سگ خوش رفتار و مودب می‌خواد نباید ازش غافل بشید. در این مطلب در مورد اهمیت پارک سگ، انتخاب پارک مناسب برای سگتون و نحوه انتخاب و خرید بهترین پارک برای سگ صحبت می‌کنیم. با ما در ادامه همراه باشید.

پارک بازی گربه و  سگ چیست و چه انواعی داره؟

پارک بازی گربه و  سگ یه حصار فلزی (گاهی پلاستیکی) هست که فضای فعالیت سگ رو محدود می‌کنه و اغلب بدون سقف هستن.

برخلاف باکس و جعبه که فضای کمی داره و برای حمل و جابجایی و نگهداری موقت استفاده میشه، پارک فضایی برای راه رفتن و بازی کردن به سگ می‌ده و برای مدت طولانی‌تری میشه سگ رو داخلش قرار داد. 

اغلب پارک های سگ قطعات قابل جدا شدن دارن و می‌تونید به راحتی اندازه و فضای پارک رو کم یا زیاد کنید و موقع مسافرت و جابجایی قطعاتش رو جمع کنید و به راحتی جابجاش کنید. همینطور اکثر اونا در دارن، اما مدلهای بدون در هم وجود داره که باید سگ رو از بالا داخلش قرار بدید.

پارک های سگ اغلب فلزی هستن، اما مدلهای پلاستیکی، چوبی و حتی پارچه‌ای هم موجوده. جنس فلزی استحکام و دوام خیلی بیشتری داره و به راحتی هم قابل شستشو هست و به همین دلیل پیشنهادش می‌کنیم. مدل‌های پارچه‌ای و برزنتی خیلی سبکن و جای کمی می‌گیرن و برای سفر مناسبتر هستن.

پارک و محوطه بازی سگ رو می‌تونید داخل خونه یا در حیاط و فضای بیرون قرار بدید؛ اما اگه پارک رو می‌خواید بیرون از خونه بذارید حواستون به آب و هوا و بارندگی باشه تا یه موقع سگ اذیت نشه. همینطور جنس پارک باید طوری باشه که در برابر رطوبت مقاوم باشه.

 

اهمیت و نقش پارک بازی سگ در تربیت و آموزش

به محض اینکه یه توله سگ بامزه رو به خونه میارید باید تربیتش رو شروع کنید و پارک در این مورد کمک زیادی می‌تونه بهتون بکنه.

می‌گن پشت هر سگ خوش رفتار و مودب یه پارک مناسب و خوب قرار داره!

تمامی مربیان حرفه ای سگ و دامپزشکان استفاده از پارک سگ رو به خاطر مزایایی فراوانی که داره توصیه می‌کنن و جزء وسایل لازم برای نگهداری سگ می‌دونن. 

سگ‌ها غریزی دوست دارن یه لونه امن داشته باشن و اتفاقا پارک این فضا رو براشون فراهم می‌کنه، پس نگران نباشید! سگتون داخل پارک احساس خوبی خواهد داشت.

پارک در واقع یه فضای تمرینی برای بازی سگه تا خوش رفتار بودن و آموزش های مختلف رو یاد بگیره و تمرین کنه تا بعد بتونه در هر موقعیت و جایی رفتار درست رو انجام بده.

پارک نگهداری سگ برای توله سگ و تربیت و آموزشش واجب و لازمه؛ اما اینطوری نیست که وقتی سگ بزرگ شد دیگه نیازی بهش نباشه. در موقعیت های مختلف مثلا وقتی خونه نیستید یا سگتون مریضه و باید فعالیتش محدودباشه هم می‌تونید از پارک استفاده کنید. خلاصه کاربرد پارک سگ چیزی فراتر از یک پارکه و میتونه به صاحب سگ خیلی کمک کنه.


موضوعات مرتبط: حیوانات خانگی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


آشنایی با بالانس در فارکس در دلفین وست
یک شنبه 2 مرداد 1401 ساعت 23:53 | بازدید : 252 | نویسنده : علی | ( نظرات )

بالانس در فارکس یع نی چه ؟

 

 

بالانس در فارکس

 

بازار فارکس، یکی از بزرگ‌ترین و پیچیده‌ترین بازارهای جهانی به حساب می‌آید. برای ورود به این بازار پر ریسک، لازم است تا ابتدا با الفبای آن که همان اصطلاحات مرتبط با این حوزه می‌باشد، به طور کامل آشنا شوید. اگرچه تعداد این اصطلاحات بسیار بالا است، اما در این مقاله سعی کردیم تا 20 اصطلاح کاربردی بازار فارکس که هر تریدری باید با آنها آشنا باشد را به طور ساده و قابل فهم برای شما توضیح دهیم. اگر شما نیز از طرفداران کسب سود و موفقیت در این بازار هستید، تا پایان همراه ما باشید.

 

1. بروکر یا کارگزاری

بروکرها یا همان کارگزاری‌ها، در واقع واسطه‌ای برای انجام سفارش‌های خرید و فروش مشتریان هستند. نقش این بروکرها به عنوان واسطه، فراهم نمودن بستری جهت انجام معاملات می‌باشد. اولین گام برای ورود به بازار فارکس، انتخاب یک بروکر مناسب است. از این رو، پیش از ورود به این بازار، ابتدا بروکر مورد نظر خود را شناسایی و پس از طی نمودن مراحل ثبت نام و شارژ حساب، معاملات خود را آغاز نمایید.

2. جفت ارز و انواع آن

جفت ارز یا Currency Pair، از مفاهیم اولیه و اصطلاحات مهم در بازار فارکس به شمار می‌آید. معاملات در این بازار به گونه‌ای است که هر ارز در مقابل ارزی دیگر قیمت‌گذاری و مبادله می‌شود. به این دو ارز متفاوت که در مقابل یک دیگر معامله می‌شوند، جفت ارز می‌گویند. به عنوان مثال، EUR/USD که یورو در مقابل دلار است، یک جفت ارز به حساب می‌آید. به ارزی که در سمت چپ این نسبت قرار می‌گیرد نیز، ارز پایه می‌گویند. در مثال بالا، یورو ارز پایه خواهد بود.

انواع جفت ارزها را می توان در سه دسته زیر جای داد:

1.جفت ارزهای اصلی (Major Pairs)

در جفت ارزهای اصلی، یکی از دو ارز موجود، دلار آمریکا می‌باشد. این جفت ارزها، با توجه به نقشی که دلار در اقتصاد جهانی دارد، حدود 85 درصد از معاملات روزانه در فارکس را به خود اختصاص داده‌اند. چند مورد از جفت ارزهای اصلی، عبارتند از:

  • EUR/USD – یورو / دلار آمریکا 
  • GBP/USD _ پوند / دلار آمریکا
  • USD/JPY _ دلار آمریکا / ین ژاپن
  • USD/CHF _ دلار آمریکا / فرانک سوئیس
  • USD/CAD _ دلار آمریکا / دلار کانادا
  • AUD/USD _ دلار استرالیا / دلار آمریکا
  • NZD/USD _ دلار نیوزلند / دلار آمریکا

2. جفت ارزهای فرعی (Cross Pairs)

به دسته‌ای از جفت ارزها گفته می‌شود که شامل دلار آمریکا نباشند. ارزهای اصلی در این جفت ارزها، دلار استرالیا، دلار نیوزیلند، دلار کانادا، پوند، یورو، ین و فرانک سوئیس می‌باشند. به عنوان نمونه، 4 مورد از این جفت ارزهای فرعی عبارتند از:

  • EUR/JPY _ یورو / ین ژاپن
  • EUR/GBP _ یورو / پوند انگلیس
  • CHF/JPY _ فرانک سوئیس / ین ژاپن
  • EUR/CAD _ یورو / دلار کانادا

3. جفت ارزهای غیر معمول (Exotics)

جفت ارزهایی که یک طرف آن، یکی از ارزهای کشورهای در حال توسعه همچون ترکیه، مکزیک و... و طرف دیگر، یک ارز اصلی به عنوان ارز پایه قرار دارد. نمونه‌های زیر، از جمله جفت ارزهای غیر معمول به شمار می‌روند:

  • EUR/TRY  _ یورو / لیر ترکیه
  • USD/HKD _ دلار آمریکا / دلار هنگ کنگ
  • JPY/NOK _ ین ژاپن / کرون نروژ

یک توصیه: اگر قصد معامله در بازار فارکس را دارید، پیشنهاد می‌شود تنها بر روی یک جفت ارز تمرکز نمایید. چرا که در غیر این صورت، بررسی و تحلیل انواع جفت ارزها، انرژی زیادی از شما خواهد گرفت.

3. اهرم (Leverage)

اهرم یا لوریج، نوعی اعتبار برای معامله‌گران بازار فارکس به حساب می‌آید. در واقع شما می‌توانید از طریق اهرم‌ها، با پولی بیش از سرمایه اصلی خود معامله کنید. به عبارتی بروکرها این امکان را برای شما فراهم کرده‌اند که با چندین برابر موجودی خود، وارد معاملات شوید. با استفاده از اهرم‌ها، به همان میزان که احتمال افزایش سود برای فرد بالاتر می‌رود، به همان میزان نیز ریسک معاملات، افزایش خواهد داشت.

معامله‌گران می‌توانند به تناسب نیاز و شرایط، از این اهرم‌ها استفاده کرده و یا بدون اهرم (1:1) معاملات خود را انجام دهند. این اعتبارها، از سه برابر سرمایه اصلی شروع و تا چند هزار برابر ادامه خواهد داشت. به عنوان نمونه، زمانی که معامله‌گر اهرم 1:1000 را انتخاب می‌کند، با 1000 برابر موجودی خود، وارد معامله شده است.

با توجه به مطالب گفته شده، معامله‌گران برای باز کردن یک معامله 1000 دلاری، کافی است تنها 100 دلار داشته و اهرم 1:10 را انتخاب نمایند. البته می‌توان تنها با 10 دلار و استفاده از اهرم 1:100 نیز این معامله را انجام داد. توجه داشته باشید که میزان سود یا ضرر شما در این معاملات، به همان نسبت در مانده حساب اثرگذار خواهد بود. از این رو توصیه می‌شود، بدون داشتن دانش کافی، هیچگاه سراغ اهرم‌های بزرگ نروید. چرا که با یک نوسان کوچک بازار، موجودی شما را در معرض خطر صفر شدن قرار خواهد داد.

4. اسپرد (Spread)

اسپرد، یکی دیگر از مهم‌ترین اصطلاحات فارکس به شمار می‌رود. مفهوم اسپرد را می‌توان اینگونه توضیح داد که، برای هر جفت ارز در بازار فارکس، دو قیمت متفاوت وجود دارد (یکی قیمت خریدار «Ask» و دیگری قیمت فروشنده «Bid»). این اختلاف قیمت در بازار را اسپرد می‌نامیم که مشابه مفهوم کارمزد در بازار بورس ایران می‌باشد. در واقع، اسپرد هزینه‌ای است که معامله‌گران جهت ورود به یک معامله پرداخت نموده و بروکرها نیز از همین طریق، درآمد خود را کسب می‌کنند.

توجه داشته باشید که پایین بودن میزان اسپرد، یکی از معیارهای به شدت تاثیر‌گذار در انتخاب بروکر است. در واقع هر چه میزان اسپرد یک بروکر کمتر باشد، جذابیت آن برای مشتریان بیشتر خواهد بود. چرا که دیگر مجبور به پرداخت رقم‌های بالا، جهت ورود به معاملات نمی‌باشند.

5. سواپ (Swap)

به طور کلی، زمانی که ما سهمی را خرید یا فروش می‌کنیم، در حال معامله با بروکر هستیم. برای اینکه این معاملات معتبر باشد، لازم است تا بروکر به همان میزان اعتباری که به ما می‌فروشد، خود دارای اعتبار باشد. از آنجایی که حجم معاملات روزانه در بازار فارکس بیش از مقداری است که یک بروکر بتواند به همان مقدار در حساب خود داشته باشد، از این رو بروکرها با بانک‌ها قرارداد منعقد می‌کنند.

به عبارتی بروکرها از طریق بانک، اقدام به تامین اعتبارات مورد نیاز خود کرده و به نوعی وام می‌گیرند. بانک، بروکرها را ملزم می‌کند تا در پایان هر روز، وجوه دریافتی را تسویه نمایند. حال چنانچه معاملات شما بیش از 24 ساعت باز باشد، ملزم به پرداخت بهره آن به بانک خواهید بود. به این بهره پرداختی، اصطلاحاً «سواپ» گفته می‌شود.

نکته: معامله‌گران مسلمان هنگام ورود به بازار فارکس، به این نکته دقت داشته و درخواست افتتاح حسابی بدون سواپ را به بروکر خود می‌دهند.

6. پوزیشن

به هر معامله خرید یا فروشی که در بازار فارکس باز می‌کنید، اصطلاحاً یک پوزیشن گفته می‌شود. به عنوان نمونه، زمانی که نقره خریده‌اید، گفته می‌شود یک پوزیشن باز در نقره دارید.

7. بالانس در فارکس

بالانس در فارکس ، موجودی حساب شما، بدون احتساب معاملات باز می‌باشد. در واقع زمانی که یک حساب 100 دلاری داشته و هیچ پوزیشن بازی ندارید، بالانس حساب شما 100 دلار می‌باشد.

8. اکوئیتی (Equity)

به موجودی حساب، به علاوه سود و زیان معاملات باز، اکوئیتی یا مانده خالص حساب می‌گویند. به عنوان نمونه، اگر 100 دلار در حساب خود داشته و معامله باز شما نیز 50 دلار در سود باشد، Equity شما برابر با 150 دلار و Balance شما 100 دلار خواهد بود.


موضوعات مرتبط: سرمایه گذاری , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


تریگر در بورس چیست؟
یک شنبه 2 مرداد 1401 ساعت 23:12 | بازدید : 195 | نویسنده : علی | ( نظرات )

تریگر در بورس چیست؟ و چه میکند ؟

تریگر در بورس

 

  زمانی که سهمی در محلی حمایت شود و به علت تقاضا روند افزایشی پیدا کند افرادی که به روند اطمینان ندارند مقداری از سهم را می فروشند که این باعث پول بک سهم باز می گردد. در صورت حمایت مجدد روند صعودی سهم قطعی شده و پس از این حمایت مجدد در چندین جای می توان اقدام به خرید کرده که اصطلاحا تریگر خوانده می شوند و به ریسک پذیری خریدار بستگی دارد.

تریگر بر مبنای ریسک دو دسته است: خرید در محل پول بک که اصطلاحا تریگر کندلی خوانده می شود و خرید در مقاومت پس از حمایت در پول بک، تریگر خطی نامیده شده است و در هر دو مورد باید از حجم و قدرت خرید اطمینان حاصل نمود با رعایت حد ضرر مناسب جهت خروج خرید انجام داد.

لازم به ذکر است که نوعی خرید با ریسک بالا وجود دارد که با تشخیص کف حمایتی خرید می شود و به اشتباه گاهی تریگر کندلی نامیده می شود حال آنکه تریگر فقط به محل هایی گفته می شود که روند سهم قطعی شده باشد.

 

واژه انگلیسی Trigger (تریگر) که در فارسی به معنای “ماشه” می‌باشد یکی از مهمترین اصول در تحلیل تکنیکال و معامله‌گری است. به احتمال زیاد تا به حال نیز دفعات زیادی از تریگر استفاده کرده‌اید بدون آنکه معنای آن را بدانید. در این مطلب قصد داریم تا شما را با انواع تریگرها و کاربرد آن در معامله‌گری آشنا کنیم. پس تا پایان این مطلب با طلاچارت همراه باشید…

.

اگر بخواهیم خیلی ساده مفهوم تریگر در بورس  را به شما منتقل کنیم باید بگوییم که تریگر در واقع شرط (یا شرایط)  ورود به یک معامله یا خروج از آن می‌باشد. بنابراین هم برای ورود به معامله تریگر داریم و هم برای خروج از آن. البته در این مطلب قصد داریم تا بیشتر روی تریگرهای ورود یا همان Entry Triggers تمرکز کنیم. 

شاید بهتر باشد که برای درک بیشتر مفهوم تریگر به دو دسته از معامله‌گران و روش کار آنها اشاره‌ای داشته باشیم. 

در بازار به طور کلی دو دسته معامله‌گر داریم:

۱- معامله‌گران تهاجمی

۲- معامله‌گران محافظه کار

.

تریدرهای تهاجمی بیشتر علاقه دارند که ورودهای سریع‌تری در بازار داشته باشند. در واقع آنها سعی می‌کنند با رسیدن قیمت به ناحیه‌ مدنظرشان ورود را انجام دهند و دیگر منتظر نشانه خاصی نباشند. این کار مزایا و معایبی دارد. مزیت آن این است که شما منتظر نشانه خاصی (تریگر) برای ورود نیستید. بنابراین اگر معامله شما در جهت پیشبینی‌تان حرکت کند، حاشیه سود بیشتر و حاشیه زیان کمتری خواهید داشت. اما در عین حال ریسک‌تان نیز افزایش خواهد یافت. چرا که بدون دیدن نشانه‌ای خاص وارد بازار شده‌اید!

.

در سمت مقابل تریدرهای محافظه کار قرار دارند. آنها سعی می‌کنند تا قبل از ورود به هر معامله‌ای یک نشانه خاص و در جهت تایید نظرشان نسبت به حرکت قیمت مشاهده کنند. به عنوان مثال فرض کنید قیمت به یک ناحیه مقاومتی رسیده‌ است. در اینجا تریدرهای تهاجمی وارد بازار می‌شوند. اما تریدرهای محافظه‌ کار منتظر می‌مانند تا ببینند که آیا قیمت نشانه خاصی مبنی بر حرکت نزولی از خود بروز می‌دهد یا خیر. اگر این نشانه یا سیگنال رویت شد، آنها وارد بازار می‌شوند. این کار هم مزایا و معایبی دارد. 

مزیت ورود محافظه‌ کارانه به بازار این است که ریسک نسبتا کنترل شده‌تری نسبت به حالت تهاجمی دارد. چرا که منتظر تایید حرکت در جهت مدنظر بوده‌اید. اما عیب آن هم این است که در این حالت به دلیل دورتر شدن قیمت از نقطه ورود مناسب‌، هم حاشیه سود کاهش یافته و هم حاشیه زیان بزرگتر می‌شود. 

.

بنابراین تا اینجا متوجه شدید که بیشتر تریدرهای محافظه کار تمایل به استفاده از تریگرهای ورود دارند. حالا به سراغ انواع تریگرهای ورود خواهیم رفت. 

.

انواع تریگرهای ورود عبارتند از:

  • تریگرهای کندلی

  • تریگرهای شکستی

  • تریگرهای مبتنی بر الگوها

  • تریگر پولبکی

 

.

تریگرهای کندلی

در این روش با استفاده از الگوهای کندلی می‌توان تریگر ورود به معاملات گرفت. به عنوان مثال فرض کنید قیمت به یک سطح مقاومتی رسیده است. در اینجا ما این احتمال را می‌دهیم که قیمت می‌خواهد یک حرکت نزولی انجام دهد. اما صبر می‌کنیم تا یک الگوی کندلی نزولی نیز در همان محدوده شکل بگیرد. به عنوان مثال از قویترین الگوهای کندلی می‌توان به الگوی شوتینگ استار‌ (یا همان پین بار نزولی) و پوشای نزولی (Bearish Engulfing) اشاره کرد. 

همچنین در حالتی که بازار به یک سطح حمایتی برسد می‌توان از الگوی چکش (پین بار صعودی) یا پوشای صعودی استفاده نمود. 

 

تریگرهای شکستی

منظور از تریگر شکستی همان بریک آوت‌ها می‌باشند. حالا این شکست می‌تواند در سطوح افقی رخ دهد یا در سطوح مورب مانند خطوط روند. 

یکی از روش‌های ساده گرفتن تریگر ورود این است که منتظر رسیدن قیمت به ناحیه مدنظر شده و سپس به تایم فریم‌های پایین‌تر برویم و در آنجا منتظر شکست شدن خط روند جهت ورود به بازار باشیم

 

انواع تریگر

معامله گران برای ورود به بازار و خروج از آن می توانند از تریگرهای مختلفی جهت تحلیل استفاده کنند. از جمله این تریگرها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

کندلی

در این جا معامله گر برای ورود به بازار از الگوهای شمعی استفاده می کند. یعنی زمانی که قیمت به سطح مقاومتی برسد، احتمال دارد که آن سطح مانع ادامه ی حرکت صعودی شود.

پس تریدر باید منتظر باشد تا یک الگوی شمع نزولی در همان قسمت تشکیل شود. الگوی شمع نزولی مانند پین بار یا اینگولفینگ نزولی و یا شوتینگ استار و … می تواند باشد.

 

العکس اگر قیمت به سطح حمایتی برسد امکان دارد روند صعودی شود. پس معامله کننده باید منتظر بماند تا یک پین بار یا اینگولفینگ صعودی شکل بگیرد بعد وارد معامله شود.

شکستی

مراد از نقطه های تریگر شکستی، همان بریک اوت ها هستند که در سطح های افقی و مورب همچون خط های روند هم شکل می گیرند.

مدل شکستی، یعنی بعد از این که قیمت به محل مورد نظر تریدر رسید آن لحظه او باید صبر کند تا خطوط روندی که ترسیم شده، شکسته شود. پس از آن او می تواند وارد بازار شود.

البته ممکن است شکست معکوس هم روی دهد. آن زمانی است که قیمت به یک نقطه ی مقاومتی برسد. سپس به دنبال مقاومت فروشندگان یک رنج قیمتی تشکیل می شود.

این رنج های قیمتی زمانی که منجر به شکست شوند، شکست معکوس را به وجود می آورند. اگر شکست مقاومتی روی دهد زمان خرید سهم یا نگه داشتن آن است.

بالعکس اگر شکست حمایتی رخ دهد زمان فروختن سهم و خارج شدن از بازار است.


موضوعات مرتبط: سرمایه گذاری , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


راهنمای سفر به تور سوئیس نوروز 1402 در آژانس گردشگری رز آبی
یک شنبه 2 مرداد 1401 ساعت 20:57 | بازدید : 201 | نویسنده : علی | ( نظرات )

تور سوئیس نوروز 1402 در سفر هیا رز آبی

 

 

تور سوئیس نوروز 1402

سوئیس با تنها ۸٫۵ میلیون نفر جمعیت، یکی از ثروتمندترین کشورهای جهان در اروپای غربی است. این کشور که یکی از بالاترین سطوح کیفیت زندگی در سراسر جهان را دارد از سال ۱۸۱۵ وارد هیچ جنگی نشده است. شکلات‌های مشهور سوئیس، شهر دوهزارساله زوریخ، دریاچه ژنو، دامنه‌های بی‌نظیر آلپ و پارک ملی سوئیس، همه و همه باعث می‌شوند که این کشور، تبدیل به یکی از جذاب‌ترین مقاصد گردشگری در اروپا و رویای هر گردشگری شود.

سوئیس علی‌رغم مساحت کوچکش، دارای اقلیمی بسیار متنوع است که به مناطق آن بستگی دارد. به طور مثال، منطقه تیچینو در جنوب کشور، دارای آب‌و‌هوای مدیترانه‌ای است، در حالی که دیگر شهرها با توجه به ارتفاعشان از سطح دریا، دارای اقلیم قاره‌ای هستند. افت دما در مناطق کوهستانی و ارتفاعات بالاتر از ۳۰۰۰ متر، بسیار سریع رخ می‌دهد و برف‌ها هیچ وقت آب نمی‌شوند. شما در تمام مواقع سال می‌توانید از سفر به سوئیس لذت ببرید؛ برای اسکی در کوه‌های آلپ در ماه‌های نوامبر تا آوریل (۱۰ آبان تا ۱۰ اردیبهشت) و برای کوهنوردی در فصل تابستان به این کشور سفر کنید. بهترین زمان سفر به ژنو و دریاچه آن، فصل بهار و یهترین زمان بازدید از قلعه‌های منطقه برنیز اوبرلند، فصل پاییز است.

یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد سوئیس، تنوع فرهنگی آن است. چهار زبان آلمانی، فرانسوی، ایتالیایی و رومانش در این کشور به رسمیت شناخته می‌شود. ژنو و موقعیت استراتژیک آن، با لذت بی‌نظیر قدم‌زدن در کنار دریاچه و بازدید از شهر قدیمی و بناهای تاریخی چون کلیسای سنت ‌پیتر یا برج ساعت همراه است. اگر کمی به سمت شمال بروید، شهر جادویی لوسرن شما را متحیر خواهد کرد. دهکده‌های کوهستانی با چمنزارهای سرسبز و گاوهای فربه، مناظری آرامش‌بخش و چشم‌اندازهایی ایده‌آل برای گشت‌و‌گذار هستند.

برای کوهنوردان و اسکی‌سواران سفر به زرمات پیشنهاد می‌شود. جایی که به کوه کروین و قله‌های اطرافش دستری داشته و می‌توانند به ورزش مورد علاقه‌شان را بپردازند. ازکونا در جنوب رشته کوه آلپ، با عطر و رایحه ایتالیا، میزبان گالری‌های هنری و دریاچه ماجیوره است و ساحل آن به شما حس کنار دریا بودن را می‌دهد.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که به‌دنبال تور ارزان سوئیس می‌گردید و می‌خواهید با ارزان‌ترین قیمت و بهترین کیفیت، سفرتان را برنامه‌ریزی کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم از کجارو کمک بگیرید که تورهای مختلف آژانس‌های همکار را در اختیارتان قرار داده است. به این ترتیب با مقایسه‌ی قیمت تور سوئیس نوروز 1402  می‌توانید بهترین تور سوئیس را انتخاب کنید.

 

گردشگری در سوئیس
تور سوئیس بدون شک و قطعا یکی از به یاد‌ماندنی‌ترین و شیرین ترین تجربیات زندگی شما در طول عمرتان و در سفر خواهد بود. سوئیس که به خاطر زیبایی‌ها و جذابیت های نفس‌گیر و بی نظیر، و محیط آرامش بخشش در جهان شهرت دارد به داشتن چشم‌انداز‌های زیبا و کم نظیرهمانند کوه‌های سر‌به‌ فلک کشیده و دریاچه‌ها و رودخانه‌های فوق‌العاده می‌بالد. اما این تمام آن چیزی نیست که در تور سوئیس انتظار شما را می‌کشد. گردشگران و توریست های زیادی از سراسر این کره‌ی خاکی برای دیدن زیبایی‌های طبیعی و سایر جاذبه‌های گردشگری بی‌نظیر و تکرار نشدنی سوئیس  این کشور زیبا و محبوب سفر می‌کنند. برخی از جاذبه های دیدنی سوئیس عبارتند از: کوه پیلاتوس، فواره ژنو، شهر گریندلوالد، آبشار راین، پل چپل، قلعه چیلون و ... .

موقعیت جغرافیایی سوئیس
سوئیس کشور کوهستانی کوچکی است در اروپای مرکزی. این کشور محصور در خشکی تقریباً به اندازة نیوجرسی است و میان فرانسه و ایتالیا قرار گرفته. و با اتریش، آلمان و لیختن‌اشتاین نیز هم‌مرز است. اکثر جمعیت آن در فلاتی زندگی می‌کنند که از جنوب به ارتفاعات آلپ و از شمال به کوه‌های ژورا ختم می‌شود. ناحیة کوهستانی جنوب جمعیت پراکنده‌ای دارد.

سوئیس یکی از ثروتمندترین کشورهای جهان است. این کشور بابت ساعت‌هایش خیلی معروف است. سوئیس زبان رسمی واحدی ندارد و مردم به یکی از چند زبان آلمانی، فرانسوی و ایتالیاییِ حرف می‌زنند.

 

طبیعت سوئیس
کوه‌های آلپ سوئیس مرتفع‌اند و پوشیده از برف و اکثرشان بلندتر از 4000 مترند. مشهورترین قله ماترهورن است به بلندی 4478 متر، ولی بلندترین قله دوفورش‌پتیسِ 4634 متری است. یخرودهای آلپ سوئیس در 40 سال گذشته مقدار زیادی از پوشش برف خود را از دست داده‌اند که این می‌تواند با تغییرات آب‌وهوای جهان مرتبط باشد. ذوب شدن سریع یخرودها می‌تواند در روستاهای پایین‌دست سیل به راه بیندازد.
اکثر حیوانات سوئیس در کوهستان‌ها زندگی می‌کنند. آیبکس، گونه‌ای از بز کوهی، را در اوایل دهة 1800 تا آستانة انقراض شکار کردند. از آن به بعد دوباره به این گونه توجه شده و اکنون بیش از 15000 رأس آیبکس در آلپ سوئیس زندگی می‌کنند. راهپیمایان ممکن است با شاموآ، گونة دیگری از بزسانان، و مارموت هم مواجه شوند. جنگل‌های سوئیس سکونتگاه گوزن، خرگوش، روباه، گورکن، سنجاب و گونه‌های پرندگان پرشماری نیز هستند. 

سوئیس در سال 1291 به صورت اتحادیه‌ای از سه کشور شکل گرفت و در سال 1815 کشور مستقلی شد. قانون اساسی آن، که در سال 1848 تصویب شد، اجازه نمی‌دهد که نیروهای نظامی‌اش برای جنگ‌های خارجی فرستاده شوند. این کشور در درگیری‌های اطراف جهان، از جمله در هر دو جنگ جهانی، بی‌طرف بوده است. سوئیس تا سال 2002 عضو سازمان ملل متحد نبود، و عضو اتحادیة اروپا هم نیست.

بهترین زمان سفر به سوئیس
سوییس مقصدی برای تمام سال است و شما باید سفرتان را بر اساس انواع فعالیت‌هایی که می‌خواهید ازشان لذت ببرید برنامه‌ریزی کنید.
ژوئن تا سپتامبر (تابستان) با کلّی درخشش آفتاب و باران اندک مواجه می‌شوید که آن را به زمان عالی پیاده‌روی در کوهستان‌ها و گشت زدن در شهرهای بزرگتر تبدیل می‌کند.
از نوامبر تا مارس (زمستان) هوای سوئیس سرد است با برف فراوان، که برای آنهایی که می‌خواهند در ورزش‌های زمستانی مثل اسکی کردن شرکت کنند ایدئال است. این موقع برای بازدید کردن از برخی روستاهای کوچکتر در حاشیة آلپ به دلیل حال و هوای شاد و مناظر تماشایی‌شان نیز وقت خوبی است


موضوعات مرتبط: سفر , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان modoposhakk و آدرس modoposhakk.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 340
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 116
:: باردید دیروز : 62
:: بازدید هفته : 871
:: بازدید ماه : 5005
:: بازدید سال : 12953
:: بازدید کلی : 38360